Lantera Persahabatan

Tuesday, September 8, 2009

Dah lama tak menulis di dalam blog..Assalamualaikum buat semua...

ingin saya kongsikan sebuah cerita. tafsirannya terpulang kepada anda yang membaca. hari ni, genap umur saya 21 tahun. pelbagai cerita suka duka sepanjang hidup ini. tapi, hadiah yang paling bermakna dan membuatkan hari-hari saya kembali ceria adalah hadiah dari dia yang kuanggap teman...

mesti pelikkan????
sedih sebenarnya bila nak diingatkan tambah-tambah lak di Bulan Puasa ni...
sebenarnya..dah lama kitorang tak berbual. tetiba masuk silent mode. tak tahulah kenapa. saya sendiri jadi pelik. bile orang tanya, kitorang kenapa, saya pun jadi pelik..pelik sangat. seolah-olah ada salah besar yang saya buat kat dia dan dia tak dapat maafkan. tapi probnya, saya sendiri tak tahu apa salah saya. hari ni dah nak 18 Ramadhan. maknanya dah lebih dari 18 hari kitorang tak hangout sama-sama cam dulu.. sedih..sedih yang amat..

saya rasa alone..sunyi..sebab dia teman yang paling rapat ngan saya dekat sini. sampaikan nak join apa-apa program yang melibatkan saya dan dia pun, saya jadi tawar hati. tak sanggup nak berdepan kalau terus-terusan hati teguris. tak tahulah pada sapa nak diluahkan. tapi buat teman saya ni, andai sahaja dia tahu luahan hati saya, Thanks for the beautiful card. i'll really appreciate it..and yang penting, i'm forgive you..because i luv you dear. saya tak nak kehilangan awak. mungkin mulut saya pernah kata tak kisah dengan apa yang terjadi antara kita. tapi hati saya tak pandai berdusta. awaklah kawan yang paling dekat dengan saya. kenapa mesti ada sengketa antara kita?




" Sorry sensangat andai diri ini tak pandai nak menelah hati ko.tapi hati ini tatap terasa suatu kehilangan bila kita dekat tapi jauh. ko tetap kawan terbaik yang pernah kami ada sebab ko lah satu-satunya orang yang boleh buat kami tak kesah dengan barang-barang kami dan menjadikan kami seorang yang ikhlas dalam berkongsi. jangan rapuhkan persahabatan kita. i'll always luv you..today..tomorrow..and forever...may our frendship be bless""

nak taip braille kat sini mungkin susah. tapi kami faham apa yang ko sampaikan di belakang kertas tu..

0 comments: