Perjuangan di UTM ~

Monday, November 9, 2009


gambar ni saya edit berlatarbelakangkan gambar trip to penang dengan kengkawan course. Time to 1st year. 1 course tak ramai lagi.



n gambar ni saya edit after trip to KL. Industrial Visit to KL. time ni 2nd year. community course pun dah bertambah. gambar ni diambil sekali ngan junior saya. tapi gambar sekeliling tu adalah gambar coursemate saya. ada yang tak cukup sebab time edit ni, tak kenal sangat sume kengkawan yang baru masuk. maybe len kali akan dicukupkan corum.bagi yang takde, sorry ya!



dan yang ini merupakan gambar formal coursemate saya di UTM. Medical Electronic. Batch laen banyak perempuan dari yang lelaki. tapi batch saya ramai lelaki dari perempuan walaupun depannya Medical..interesting~

"Tinggal lagi 3 sem to go. All the best to all. bersama-sama mengemudi ke arah sebuah kejayaan yang diimpikan bersama. Gud Luck!!!"

0 comments: