SELIPAR JEPUN PINK GIVEAWAYS!!!

Wednesday, June 2, 2010

Assalamualaikum.....
Ohayou Gozaimasu!!!!!!

Hari ni, sementara tak de keje lagi, saya pun ber"blogwalking".. Melihat hasil kreativiti blogger-blogger yang ada kat Malaysia ni.. Saya memang sukakan benda yang kreatif.. So, bila ada internet connection, surely lah saya akan search benda-benda yang relate dengan kreativiti.. Sampailah saya ke link ini :


Urmm..tengok ramai juga yang join giveaways ni. almost 100 orang jugaklah. Memandangkan tarikh tutup penyertaan masih jauh, jadi tak salah kiranya kalau saya pun menjadi sebahagian daripada peserta...


Comel tak? inilah hadiah Giveaways nya... Comell...

Okey, jom tengok syarat yang diletakkan..

"just live a comment kat giveaway ni n sebarkan giveaway
ni kat your blog =)"

Ok, Tinggalkan komen dan nanti saya tolong sebarkan giveaways ni..

Hopefully, ada rezeki untuk dapat giveaways yang sangat comel ini.. 


0 comments: