Sharing is Caring Part 2

Monday, June 14, 2010

Assalamualaikum…


Ohayou Gozaimasu… Ogenki Desuka…
Salam Sejahtera.. Salam Perpaduan…

Dah tajuk pun Part 2 kan? Mestilah nak sambung kisah dari entrie sebelum ni. Kalau dalam entrie sebelum ni saya bercerita tentang nuffnang (part 1), kali ni saya nak kenalkan pula dengan Youthsays. Yelah mesti ada yang cakap,

“Aku tak buat blog, macam mana nak jana earning dari nuffnang?”

Saya faham. Tak semua orang suka berblogging. Masing-masing punya pandangan dan pendapat tersendiri. Bagi yang tidak gemar blogging tapi sentiasa online, inilah yang sesuai untuk anda semua.


Klik pada url di atas, then korang sign up akaun masing-masing. Kena tunggu dalam beberapa hari untuk akaun korang diverified oleh pihak youthsays. At the same time, tengok juga kat mailbox korang ada apa-apa mesej dari youthsays ke tak.

Bila korang punya akaun dah verified, bolehlah start buat duit.. caranya? Urmm..hanya promotekan campaign yang ada dalam youthsays tu. Yelah, mana ada benda yang dapat percuma kan? Baik nuffnang ataupun youthsays, keduanya pun sama. Kalau korang rajin berkempen, insyaALLAH earning korang akan bertambah.

Iklan-iklan dari youthsays ni, korang promotekanlah dekat wall facebook korang. Kalau ada twitter, promote kat situ juga. Lagipun kawan-kawan korang kan ramai kat facebook tu, mintalah diorang support kempen yang korang promotekan tu. Bukan susah pun.Klik je dekat URL yang korang promotekan tu.

Seperti nuffnang, youthsays ni pun sama juga. Setiap unique klik dikira RM0.20. Selebihnya, earning ni datangnya dari survey yang dihantar terus ke email kita. Melalui survey yang kita buat itu pun boleh meningkatkan kadar earning.

Nak dapat ribu-ribu tu macam bohong pulak kan? Tapi tak ada yang mustahil. At least sambil duduk online tu, leh tambah duit poket sikit. Lepaslah nak buat shopping tanpa perlu mengusik duit biasiswa yang ada.

Contohnya seperti seorang blogger ni yang kuat berkempen, princess Red Blood SNow tak sampai sebulan join youthsays, dah lebih RM50.. sebab beliau sangat rajin berkempen.. Jadi, apa yang ditunggu. Tak de apa-apa pendahuluan.. Just sign up dan terus berkempen di blog, twitter, facebook! 

Click kat bawah tuk sign up dan join Youtsays team;

0 comments: