1st Final Paper - Done ---> it's Holiday..

Tuesday, November 9, 2010


It's holiday!!
Walaupun paper final baru terjawab satu, but for me it's still a holiday.. Yippee!!!.. 
I'm going home tonite...where?? of course Aloq Setaq Kedah.. Walaupun dua tiga menjak ni pofular je kota setaq masuk TV ngan paper sebab banjir punya pasai, tapi itu tidak menjejaskan niat saya untuk balik ke rumah... wee Haa...

Sian dekat Tok ngan Wan.. Satu dekat Kubang Sepat, satu dekat Hutan Kampung... Alhamdulillah, walaupun rumah mereka tidak dimasuki air, tapi perhubungan dengan luar tetap terjejas.. Mak kata, tak bleh nak balik kampung sebab jalan ke sana tutup.. Doa-doalah bah dah surut.. Bleh balik kampung.. Jumpa Tok ngan Wan..

Ok..selalu melencong bila bercerita... Kali ni cuti dekat 2 minggu gak r before next paper which is on 26hb November.. Tapi tak bleh balik betul2 dekat ngan tarikh. So, my abah belik tiket from kedah to JB on 23rd November.. Molek lah tu.. sampai JB dah pagi 24hb.. Tolak penat segala, ada lah lagi sehari nak study untuk next paper.. 

Packing beg kali ni bawa notes.. hahaha...study sungguh dekat rumah tu nanti.. Raya haji musim hujan ni, mesti tak g jenjalan sangat...masa yang sangat sesuai untuk study tanpa ada gangguan internet.. hahaha..sendiri yang cari gangguan ni..

Naik bas malam ni...dalam pukul 10.30malam..dekatSri Puteri.. Doakan saya selamat sampai ke rumah di Aloq Staq.. 

Pada kengkawan yang masih ada paper exam before cuti raya haji ni, GOOD LUCK semuanya... Jangan stress2..lepas habis paper, cepat-cepat balik jumpa parents..

Pada semua kengkawan, jauh mahupun dekat, SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA...
Kalau ada salah dan silap..kita saling maaf memaafkan..walau kenyataan itu perit untuk ditelan, kita tetap perlu menerimanya... 

JUMPA LAGI SELEPAS CUTI NANTI... tata...('o.')

** lepas raya nanti saya nak share apa yang saya dapat masa pergi Program Pembentukan Baitul Muslim beberapa hari yang lalu.. mungkin berguna untuk semua... sampai jumpa lagi..daa..