Dah Berubah (-o,^)*

Sunday, December 5, 2010

 Assalamualaikum..おはよう

Hai semua !!!... Macam mana dengan wajah baru blog saya ni?? Puas dah godak-godak HTML code.. Main dengan Adobe Photoshop and ecetra.. Urmmm..ok tak? Saya tetap nak kekalkan blog 3 column.. kenapa? Sebab....dah suka...

Dari semalam saya dok meroyan mencari installer Adobe Photoshop yang full versionnya.. Sebab nak menyampaikan hajat menyiapkan header baru.. Tema header kali ini adalah orkid dan asian girl in kimono.. Yang mana, orang kampung saya panggil Gadis Jepun.. Disebabkan dah rambang mata tengok warna yang tersangatlah banyak, makanya...saya memilih untuk menggunakan background putih pada kali ini.. kenapa? Usahlah lagi dikau bertanya.. 

Header yang baru


Watermark baru...(-o,^)*



Akhirnya...saya berjaya juga mencipta satu header baru.. boleh tahanlah.. Hasil menggunakan Adobe Photoshop 7.0.. Sabaq..Sabaq...nanti nak install Adobe Photoshop CS3 plak.. yang itu lagi banyak function dia.. Penat dah... Layan je lah wajah baru blog saya ni ye.. InsyaALLAH, in coming time mungkin pengisiannya juga berubah.. Siapa tahu kan? hehehe... Lepas ni nak join giveaway pula..before going to bed..

K.... Oyasumi Nasai....おやすみなさい



3 comments:

NIA said...

coooooooool!super nice+comel wajah baru ni :)

Cik Sara said...

hehehe..thanks Izzati..

Salfiza said...

comel blog nih...hihi
da bole install ke blom photoshop tu?hoho