Fly to Seoul, Korea

Wednesday, December 8, 2010

안녕하세요... An-yong-haseyo!!..
Weehaa... pernah dengar tak ayat ni?? Urmmm..in simple word, siapa suka tengok cerita Korea? Sila angkat ibu jari anda.. hehehe... Giler handsome mamat-mamat Korean tu.. Jambu kan bila tengok dalam filem.. ada hengkau jumpa kat Malaysia ni?? hehehe..

By the way, sebenarnya...

Nak bagitahu... Saya nak ke Seoul, Korea Selatan.. InsyaALLAH, tepat jam 5.00pagi nanti saya dan kawan-kawan akan bertolak dari UTM ke LCCT.. Flight dijangkakan pada pukul 1.55pm waktu tempatan.. Bak kata orang dekat travel agent dan orang-orang berpengalaman, untuk penerbangan antarabangsa, kena berada di sana 3 jam sebelum waktu penerbangan.. Wah..to be true, esok adalah hari pertama saya ke LCCT.. haa..dengar cam orang "jakun" je kan? ngee.. Tapi..idaklah 1st time nak naik flight.. Tapi dah lama jugaklah tidak menaiki kapal terbang. Kali terakhir naik kapal terbang masa umur 11 tahun. Dari Kuching ke KL..ok, itu cerita lain..

Kembali ke cerita nak ke Korea..
Perancangan dah dibuat sejak bulan februari lepas.. Macam-macam kerenahlah yang muncul. Dan macam-macam cara juga dibuat untuk mendapatkan sumber kewangan supaya beban kewangan yang ditanggung berkurangan.. Tapi itulah, bukan mudah nak cari duit.. Eh, apa yang sedang dimerepekkan saat ini? Luggage tak habis isi lagi sebab tak tahu nak bawa apa.. sedih tak? Dijadikan cerita yang lebih sedih dan sayat, saya demam panas 2 hari sebelum hari kejadian..Wah..tidakkan itu sangat sedih.. Sebelum tu selsema.. Dan tika dan saat ini, selsema belum kebah sepenuhnya...

And...and...

Saya nak ke Seoul, Korea yang menurut pihak kaji cuaca di sana sedang winter. Orang tua-tua cakap salji..snow..ngee...suhunya paling minimum mahu -2 darjah celcius ke bawah gak.. grrrr..gigi bertemu gigilah jawabnya nanti.. Nak story banyak..tapi beg tak habis kemas lagi.. Just nak gtau rakan blogger yang saya akan bercuti selama seminggu untuk ke Seoul.. Andai kata di sana bleh dapatkan perkhidmatan wifi secara percuma, saya akan update story hari-hari kat sana.. hehehe..nantikannya... Minta diri dulu.. Happy Holiday... yeeha..

6 comments:

nsrisman said...

Dah bertukar blog Korea dah...

Semoga selamat perjalanan Cik Sara..;)

fiqkbe said...

jangan lupa sourvenir utk aku. ahaks =P

Sunah Mohammad said...

salam cik adik manis~ jelesnye...nak buah tangan dari korea~~~ nak salji boleh? hahaha...

Cik Sara said...

hehehe..buah tangan?? Nanti cik sara kongsikan gambar2 dari korea yea..

FyZa said...

eh besnya sara jalan2 kat korea..nti jgn lupa beli buah tangan kat fyza..eceh! hehe kidding!
njoy ur trip dear..;)

adila zulkifli said...

waaa..dah balik belum from korea ??
series nk pegi jgk.:)