Review Blog : Follower ke-100, 150 & 155

Wednesday, February 16, 2011

Assalamualaikum..
Ok..seperti yang telah saya janjikan dalam entrie sebelum ini..Saya nak review 3 buah blog. Blog milik siapakah? Urmm..saya telah berbesar hati memilih untuk me'review' blog follower yang ke-100. Lama dah ni.. Dan saya sempat snap insan ke-100 tu. Cuma tak berkelapangan untuk mereview blog tersebut. Selain tu, saya nak review juga blog follower saya yang ke-150 dan ke-155. InsyaALLAH kalau ada waktu lapang yang sangat banyak, saya akan review blog rakan-rakan blogger yang sudi men'follow' saya. Thanks semua! 

Follower ke-100. Beliau adalah..Datin BERSERI...nama blog beliau adalah Yong Aina. Simple tapi kemas. Suka saya tengok. Header beliau sanggggat comel ok.. Nak tahu? Urmm..pergi terjah sendiri..



Entrie yang ditulis beliau sangat ceria. Berwarna-warni. Saya pasti orangnya juga mesti happy go lucky. Dah terjah? Betul tak apa yang saya katakan? Dalam satu entrie, beliau gunakan warna-warna pastel untuk tulisannya. Tidaklah menyakitkan mata untuk membaca.. Smooth and steady je..Thanks Datin, sudi follow saya..=D

Lepas 100 kita pergi ke follower yang ke-150 pula.. Yang ini saya captured pagi-pagi tadi. Before pergi kelas pukul 8.00pagi.. Hehehe..sempat lagi kan? Ok..siapakah insan ini??
Urmmm..pemilik blog Beautiful Mind of mine.. Sedap tak nama blog dia? Interesting kan?


"Ya Allah, diakhirat kelak kau hadiahkanlah ibuku sebuah Mahkota yang sinarnya lebih terang dari pancaran matahari, Kau hiaskanlah ibuku dengan perhiasan syurga yang cahayanya menyinari sanubari, Kau serikanlah ibuku dengan wangian kasturi bidadari syurga, agar ibuku menjadi wanita tercantik yang pernah disentuh mata, agar ibuku menjadi wanita paling bahagia di Firdausi sana."

Inilah kata-kata yang ditulis beliau di bawah headernya. Nak tahu lebih lanjut, sila terjah link ini..


Seterusnya, sesi review yang terakhir adalah untuk pemfollow yang ke-155. Tak sempat nak snap 155. Buka-buka blog je tengok dah 157. Alhamdulillah.. Thank you..Thank you. Siapa insan yang ke-155 tu? Beliau adalah pemilik blog GREEN APPLE KU . Berasal dari Pulau Pinang. Kalau tak silap saya, saya ada singgah dekat blog ni semalam. Jumpa dari Blog cik GKSB yang merupakan admin Kami Blogger Utagha FB. Tapi tak sempat nak follow beliau sebab internet sangat bengong dan mata dah mengantuk. Tak sangka pula pemilik blog ini sudi singgah dan follow blog saya. Thanks awak..Urmm..saya cari-cari juga nama pemilik blog ni.. Tapi tak jumpa.Tak pelah..nanti-nanti mesti bleh kenal juga.

 

Kagum saya dengan beliau. Mula berblogging pada april 2010. Tak sampai setahun pun lagi. Tapi follower dah mencecah 500.. Tahniah.. Kalau nak tahu apa intipati blog berwarna hijau epal ini silah terjah link di bawah..


** Tak dapat nak display header empunya blog.. Lambat pula loading dekat lappy saya.. sorry ek..


3 comments:

Hanis MY said...

wow siap buat review..baguslah sara ni... hebatnyaaa baru je berblog dah ada 500 followers mmg tabik.. akak yg dh lama ni terkedek2 lg takpe takpelah janji rasa seronok bila berblog...

Cik Sara said...

hehehe..akak..follower saya tak sampai 500 lagi.. terkedek-kedek gak.. Dah lama start blog tapi baru dua tiga menjak ni menjadi aktif dan faham apa itu blog.. And really enjoy da blogging part..hehehe...

Datin BERSERI said...

huuu~~~
itu link yong arr~~
hehehe

just write ape yg terlintas dlm pala~~~
marah bnci happy suka senyum n evrything nice

tarraaa!!
=p