Tak de pape pun.

Friday, February 4, 2011

Assalamualaikum..
Entrie pertama bagi bulan Februari 2011. Sebelum berceloteh lebih panjang..

Happy Chinese New Year !!!
To all my Chinese Friends and to those who celebrate CNY.. Happy CNY.. Semoga tahun arnab ini membawa rezeki yang berlimpah ruah untuk kalian semua.

Takziah kepada masyarakat di Johor, Melaka, Negeri Sembilan dan beberapa kawasan di Pantai Timur yang ditenggelami air akibat banjir yang melanda.

Kepada seluruh mahasiswa Malaysia yang terkandas di tengah pergolakkan politik di Cairo, keselamatan anda sentiasa dalam doa kami. Seluruh Malaysia mendoakan kepulangan kalian ke tanah air dengan selamat. Kepada pihak kerajaan, tahniah atas tindakan yang segera.

Ok.. Back to the topic. GPRS DiGi. Itu je yang termampu dapat di kawasan perumahan saya ni. Sedih kan? Satu Alor Setar saya pusing dengan mak dan abah semata-mata untuk mendapatkan prepaid broadband. Sebab nak siapkan assignment. Tak best pula kalau kena cari bahan kat Cyber Cafe. Tapi, bila dah jumpa, dapat GPRS je. Speed slow je. Tak dapat nak mengonline dengan jayanya. Tunggu saya balik UTM, nanti saya balas semula semua kunjungan anda.

So, enough for today. Matlamat beli broadband untuk menyiapkan assignment. Nanti kalau ada rezeki lebih, pujuk abah pasang streamyx kat rumah pula..ngee.. Bubbye.. Jumpa lagi minggu depan..