Ya Rasulullah..Kami Rindu Padamu..

Friday, February 11, 2011

Assalamualaikum..
Ha..tadi dah buat kempen Kami TAK Sambut Hari Valentine atau dalam bahasa Inggerisnya..SAY NO TO VALENTINE's DAY..

Sekarang nak buat Kempen SAYA CINTAKAN RASULULLAH.. Ya Rasulullah..aku rindu padamu..
Kempen ni dianjurkan oleh Saudara Areliff. Dan sebagai saudara seagama yang sama-sama di dalam dunia blog, tertarik untuk berkongsi dan menghebahkannya.


Ok.. Siapa tahu 15hb Februari ni ada apa? Tak tahu?? Kalau 12 Rabiul Awal?? Ha..dah tahu?? Bagus3x.. Memang seharusnya kita lebih mengingati tarikh ini berbanding tarikh yang lagi satu tu valentine's Day.So, nak buat apa 15hb ni? Takkan cuti nak tidoq kat bilik ja? urmm..fikir-fikirkanlah ye.. Lakukan sesuatu yang memberi manfaat kepada diri sendiri dan orang sekeliling kita. Kalau hanya kita yang beroleh manfaat, tak guna juga. Nasihat dan peringatan untuk diri sendiri juga.

SAYA SAYANG SAUDARA SEISLAM SAYA, SAYA CINTA RASULULLAH..DAN SAYA TAK AKAN SAMBUT HARI VALENTINE..YA RASULULLAH..SUNGGUH AKU RINDU PADAMU..