First Contest : Jumping High Photo Contest

Friday, March 4, 2011

Assalamualaikum..
Hai!! Korang dah makan malam? Hari ni sara makan malam berlaukkan pajeri nenas.. Sangat sedap.. Gotong royong dengan rerakan menyiapkannya..hehehe..bunyi cam ramai je sampai bergotong royong kan? Tak sangka sedap gak pajeri nenas ni hasil campur tangan resepi 2 orang makhluk ALLAH ni..=) Ingatkan bulehlah simpan untuk makan esok pula sebab buat sampai sebiji nenas, tapi...Habis..Licin kitorang bertiga kerjakan..hahaha..Punyalah berselera makan..

Eh, nampak macam ada yang dah terliur je tu.. hehehe..sabar-sabar. Kali ni punye entrie saya nak join Contest.


Bila tengok je title contest terus tertarik untuk join. Teringat pernah ambil gambar jumping beramai-ramai.

Ini gambarnya..


Kisah panjangnya boleh baca disini. Saya pernah ceritakan dalam satu entrie tu. Dipendekkan cerita, gambar ni kitorang rakam lepas selesai mandi air terjun Sg. Bantang di Bekok, Yong Peng Johor Darul Takzim. Bagi saya gambar ni dah cantik sebab tu saya tak edit pape. Mana saya? Yang ketiga dari insan berbaju merah itu.. Nampak synchronize je..
Pihak penganjur, ada harapan nak menang tak?? (-o,^)

Syarat3x contest? Rujuk bawah;

  1. Follow blog ungu ini supaya anda sentiasa update dengan perkembangan contest ini. 
  2.  Buat satu entry yang bertajuk JUMPING HIGH PHOTO CONTEST.
  3. Muat naik gambar yang mahu anda taruhkan dan ceritakan mengenai gambar itu.
  4. Letak banner di atas di dalam entry anda dan link kan terusss ke entry contest ini.
  5. Kalau boleh letak lah banner contest ni kat sidebar sekalii hehe.
  6. Dan jangan lupa letakkan link anda di ruangan comment :)
  7. Akhir sekali, tag 4 orang rakan blogger anda and make sure mereka tahuu okay ;)


Saya nak tag..
WMA
Farah Farhana
Rusydi
Cik Puan Nabila

Tarikh tutup??
20hb Mac 2011

2 comments:

Anonymous said...

gud luck yaww :)

Unknown said...

time kasih sebab joinn !
goodluck yaa ;D