Our Memory Photo Contest

Thursday, March 3, 2011

Assalamualaikum..
@>---------^---------
Hari ni nak join contest ni. Our Memory Photo Contest. Suka bangat dengan contest ini sebab ada banyak sangat memory photo.. Terlalu banyak ok. Tapi idaklah nak letak semuanya di sini kan? hehehe..


Sebelum tu, ada syarat yang perlu anda patuhi kalau tidak....errr...cik penganjur, kena disqualified ke?? =)
Antara syarat-syaratnya.. Sila baca senyap-senyap:-

1. Macam biasa, u all kenala follow blog i dulu..if tak nak follow, it's ok..cuma susahlah bila I update ni..I mungkin tukar closing date cepat..hmm~                2.Tulis entry "Our Memory Photo Contest", Letak lah banner contest ni kat sidebar sekali tau!                                                                                              3. U all mestilah upload gambar u all..gambar tu mestilah ada gambar u all sekali..dan tulislah ayat yang paling simple kenapa u all pilih gambar tersebut.Contoh"I pilih gambar ni sebab i miss my friend a lotzz!!"                    4. Akhir sekali, tag 4 orang rakan blogger u all tau..('',)                                 5. Hadiah?? gerenti best!! of course anak patung lagi besar dari Lovely Lace!!

Tarikh tutup penyertaan adalah pada 1hb April 2011..

Gambar yang saya letak for the contest adalah...
..................
.........
....


Kenapa saya pilih gambar ni? Err..sebab..sebab..saya suka gambar ini..Wee.. saya belum merindui mereka sebab mereka masih ada si sekeliling saya tika dan saat ini.. 5 bulan akan datang, mungkin..Saya suka gambar ni sebab ada memori berpakaian hanbok, pakaian tradisional masyarakat Korea. Angan-angan dah jadi kenyataan. Memori yang sangat indah bila memakainya bersama rakan-rakan sekuliah..


Saya pilih gambar ini sebab kami semua pakai hanbok!!

Really miss the moment we are happy being holiday together..~

Dengan ini saya nak mengetag:-
 WMA
dan


3 comments:

shahsyaz said...

urmmmm....

comey nyer baju tardisonal korea...
teringin nk pakai, tp muat ke klu sy pki???

de size utk org mcm sy neh??

Cik Sara said...

Hanbok ni mcm2 size ada.. yang besar, yang kecik semuanya ada.. Sebab nanti, dia end up ikat kat belakang badan kita.Dan skirt hanbok tu, tak berjahit pun. pakai hanbok atas pakaian lain..Kira berlapis-lapis gaklah..

♥ AMOYELLA said...

wahhh...ini sungguh comel dan kawaiii~~~~~ ^^