Angkara Sunah Sakura dan Adi Budika

Sunday, April 3, 2011

Assalamualaikum..


Semuanya penangan dari SURVIVOR SAKURA BUDIKA yang dianjurkan oleh Adi Budika dan Sunah Sakura. Sabau ajelah..mula-mula tak terasa kehangatannya lagi sebab baru sesi pertama.. Macam smooth je berbanding kumpulan lain. Tapi bila dah masuk je cabaran kedua, dah rupa ini ahli kumpulan saya. Tengoklah kat atas tu..nak lagi? jap..


Memang kalut rupanya bila sorang ahli tetiba menghilangkan diri.. Mampukah kami survive bak kata Sunah Sakura? Muga-muga.. Dari kota keriangan semuanya cuba jadi happy-happy.. Dah tak fokus pada ABP yang tengah ditayangkan di TV3..Takut dipanggil ke perjumpaan puak nanti..hehehe..

Sebelum tu pakat-pakat tak senang duduk dah menantikan cabaran imuniti kedua dilancarkan oleh keduanya.. Nak makan terbantut.. Nak mandi pun terbantut..hahaha..
Ok..chill..chill..dah separa selesai.jom makan...jom layan ABPBH dulu..

2 comments:

HAJAR hasan said...

semoga berjaya! hee~ sye x smpt join. bru mlm ni dpt online. ;)

Woofer Storm said...

memang kencang sis sunah dan bro ady ni..heheeeee