I'm a professional..

Tuesday, April 5, 2011


Assalamualaikum..Salam Sejahtera..Salam Perpaduan..

I'm a professional!! Yeay! Hip hip hooray!

Akhirnya..berjaya menggenggam segulung sijil dalam Kursus Etiket Sosial dan Protokol.. Laku tak kalau tulis dalam CV atau resume?? hehehe.. Walaupun pada asalnya merancang untuk keluar awal.. Tapi akhirnya terduduk lama juga di dalam DSI tu.. Tahniah kepada Puan Penceramah, Puan Yasmin Siddek. Penyampaian yang sangat menarik dan sangat menghiburkan..

Dan tahniah juga kepada semua mahasiswa tahun akhir Universiti Teknologi Malaysia yang berjaya meletakkan diri anda sebahagian daripada penghuni DSI bermula jam 8.30 pagi sehingga 5.30petang.. Tahniah3x...Clap..clap..clap.. Kursus yang julung-julung kalinya diadakan di UTM ini telah menyaksikan seramai 2365 orang mahasiswa tahun akhir dari pelbagai kursus dan fakulti hadir ke kursus ini. Tahniah3x..Suatu pencapaian yang amat membanggakan..

Eh, entrie dah macam nak letak dalam skudai post pula.. hehehe..Nak share gambar, tapi sayangnya tak terfikir pun untuk membawa kamera. Jadi hanya mampu untuk berkongsi cerita.. Awak-awak di sana, layan kan ajelah ye..

Secara keseluruhannya saya berpuas hati dengan kursus yang dianjurkan pihak HEP kali ini. Walaupun pada awalnya kurang berpuas hati kerana dibuatpada saat-saat kritikal untuk menyiapkan PSM, tapi ilmu yang diperoleh sangat-sangat bermanfaat. Dari pada cara nak bercakap sebagai seorang yang berpelajaran dan seorang professional, etika di meja makan, etika perbualan, etika berpakaian sampaikan etika nak duduk bila nak nikah nanti pun dia tunjuk sekali. Wahaha...All in one.. 

Kepada Puan Yasmin..Thanks a lot.. penyampaian yang relaks dan penuh pengisian. Tak mengantuk langsung...Ok, time for psm..Esok, lusa, tulat...weekend...isnin..selasa...dan rabu hari yang dinanti-nantikan!!...

@>-----^------ 

3 comments:

cik pulau said...

pheewittt..
tahniah.. ehhmmm..
tahun akhir jugak kamoo yer..^^,

Cik Sara said...

@cik pulau

A'a..sama-sama tahun akhir kita ye..InsyaALLAH..nanti sama-sama grad bulan 9 walaupun berlainan tempat..=)

peace said...

camane etika duduk masa nikah?
nak tahuuuuuuuu!!!bahahaha