Nothing at all

Saturday, April 23, 2011



Nak menulis.. tapi tak tahu nak ditulis apakah.. Buhsan study.. Tesis dah siap! yeay! Eh!tetiba? Urmm..sekarang tengah tunggu Supervisor approve lepas tu bleh hantar untuk hardbound.. MUST! Final paper start Rabu ni..27hb April 2011..
Lepas tu next paper on 30th April.. Rehat jap..jumpa balik paper seterusnya pada 5 Mei 2011.. Dan paper yang terakhir sebelum bergelar graduan UTM adalah pada 7hb Mei 2011..

Makanya, harus memastikan Tesis dapat disiapkan sebelum tarikh berikut.. Kenapa?? Sebab lepas tu nak packing barang balik KEDAH..
Wee..Negeri Jelapang Padi..Wait for me!!! hahaha...

Sengal kejap.. Study..study..study..family outing..family outing..family outing..family outing..running man..running man..study..study..study.. itulah aktiviti hari-hari.. Eh, tipu! baru hari ni study.. Sebelum ni sibuk siapkan assignment dengan tesis.. Dan dengan rasminya, final draft tesis telah berjaya disiapkan..weehaa...hepi2x..

Kalau ada kena edit dan perbetulkan, nanti buat cepat-cepat.. urmm.dah habis blajar nak buat apa?
Nanti mesti Tok kat Kubang Sepat ajak dok kampung dengan dia.. Belum lagi tok dengan wan dekat Bukit Pinang.. Tu tak kira lagi mak dengan abah sendiri yang dah rindu dengan anak dia ni...hahaha..and yang utama adalah...
Abah..rindu nak drive!!! hahaha..Lesen dah nak expired ni..help3x!!

Ok..cukup dah..kang meroyan plak jadinya..
~

1 comments: