Rindu kamu...Sabaq naa...Esok ja lagi..

Tuesday, April 12, 2011

Assalamualaikum..Salam Sejahtera..

Curi masa waktu pagi update blog kejap..Siapa kata tak rindu? Rindu beb.. Lepas join Survivor Sunah Budika, bertambah kenalan dekat Sahabat Blogger. Walaupun tak bertemu mata dengan mata, ukhuwah tetap ada. Bila buka FB, ada banyak notification. Dalam banyak-banyak tu ada juga notification yang menyebut nama saya di ruangan komen dalam SB. Nak mencari dimanakah nama diseru, tapi masa sangat terhad.. TERHAD..Dalam erti kata lain, ada benda lain yang perlu dibuat demi memanfaatkan masa yang terhad tu..

Tak pe3x..Sabaq sat naa..Esok ja lagi..ESOK..tepat pukul 8.00 pagi bertempat di Makmal Elektronik Industri, Fakulti Kejuruteraan Elektrik,UTM, segalanya akan dibentangkan.
Kepada Sahabat-sahabat blogger yang saya kenali:-
Puteri Katek, Cik Pulau, Nadhirah, Miss Ran, Maira, Kak Sunah Muhammad dan yang baru add Cikali serta yang lain-lain, doakan saya ye.. nervous jadinya.

Wireless Pulse Oximeter Network

Apa kebendanya ini?? Inilah output projek akhir saya.. Apa intipati kisahnya?? Lain kali saya story..kalau saya ingatlah kan.. Just nak share hasil yang berjaya saya dapat petang semalam.. Hari ni nak buat demo yang terakhir sebelum present esok untuk memastikan segalanya berjalan dengan lancar..

Lepas tu, ada tempoh 2 minggu untuk siapkan thesis dan hantar draft pada Supervisor. Oh ya! malam esok ada dinner faculty dekat Senai, so tak dapat nak lepak-lepak kat SB.. Lusalah nampak gayanya.. Ok..bye..Rindu kamu semua..


4 comments:

Unknown said...

warghh susa...penin

Cik Pulau said...

wooo..
patient..heart rate segala bagai..
dah macam rupa cik pulau punya HR lak.. hahaha..
papepun.. all the best yer.^^,

cujern said...

salam singgah dari CUJEN THE LEJEN

BESTEVER GIVEAWAY

PERKARA YANG ANDA TIDAK TAHU TENTANG MAYBANK

Nobita Sensei said...

nampak macam software instrument.