Sensible Saturday (!)

Saturday, July 30, 2011



Nak buat wordless Saturday (?) bleh tak? 
Otak macam blank hari ni. Kosong. Seolah-olah tidak menjalankan fungsinya untu berfikir.

Puasa dah nak dekat.
1st Ramadhan sensorang kat sini..
Huhuhu..rindu family di Kedah.. Tapi kena sabaq sat.. 19 Ogos ni baru bleh balik rumah..
Eh, Kurma tak cari lagi.. Ramadhan yang lalu, adik kayu yang sponsor kurma.. hehehe..

Nak shopping.. Tapi tak de member plak.. Semuanya pun balik rumah sambut 1st ramadhan dengan family masing-masing.
InsyaALLAH, kalau senin puasa, malam esok merempitlah terawih dekat MSI nun..

adios~ 

2 comments:

Hanis MY said...

nak kut jugak rempit ke terawihhh... take care dan puasa elok2 ye... jgn lupa sahur...

aimie amalina said...

ayooo
ciannye die
patotla masok..dok sowg2 penye..hayooo
sabr ye akak air
insyaAllah nnti ade la teman tu ye =)