Ahh-Choooommmm!!!

Thursday, August 4, 2011

Grrr...sejuk.. Hidung pula gatal-gatal. Mata dah berair.. Sedia untukkkk...


Haaa...lega sket.. Dah rasa macam duduk dalam icebox plak (tiru ayat Ana..('o,')) Owh! ini serius bukan main2x... Sejuk2x macam ni perut pun mula mendendangkan lagu keroncong. Sedangkan bersahur tadi sangatlah mewah juadahnya.. Aigooo...Perut, sila bertabah.. Masa masih panjang untuk bertemu waktu berbuka.. Sabar2x..

Argghhh..gatai hidung. Tangan dah sejuk ibarat memegang seketul ais. Dan rasa cam dok kat korea plak.. hehehe..hiperbola. Nak demam ke ni? Itulah...dah tahu diri sendiri tak berapa imune dengan encik rain, pi juga ngedate dengan dia hatta hanya seketika.. Kan tak pasal-pasal je masuk mode nak demam..

Urgghhh..tolong jangan demam.. Wahai diri, bertabahlah walau hanya untuk seketika.. 

Macam mana boleh ngedate dengan Mr.Rain? Huhu.. tadi g RMC.. Teman Ana dan Eqen ambil borang kad matrik RA. Keluar je dari RMC, Mr.Rain datang. Mencurah-curah ke ladang gandum. Tapi ok lagi. Teruskan perjalanan ke HEP plak.. Nak g ambik gambar.. Pastu buat kad matrik RA.. Yeay! Ada kad matrik baru..

Elok siap je kad matrik, terus Mr.Rain mengganas.. Fuyyooo.. Disertai dengan En.Wind. Tersangkut sekejap sebelum mengambil keputusan untuk ngedate je lah... Dan akibatnya, dari tadi dok gosok2x hidung..gatai sungguh..=(

4 comments:

Hanis MY said...

odaijini sara...

Aku DaN SeSuAtU said...

tanda2 nk demam atau resdung melanda..heee..

salam ramadhan

aimie amalina said...

aiyaaaak akak air..
pakai jaket la no..
jage kesihatan..
makan itu soluble nnti eyh!

Aimifiqa said...

mkn ubat la nnt ye :)