Best! Nice!

Friday, August 5, 2011

Salam Jumaat buat semua warga blogger.. 
Salam 5 Ramadhan..
5 Hari sudah kita berpuasa. Syukur ke hadrat Ilahi..

Hari ni, sambil baca-baca datasheet sajalah google gambar kan.. sekali terjumpa koleksi gambar muslimah dari idkawanimut islamic picture. Kalau taip je dekat en.google tu mesti bersusun gambar-gambar yang indahh tu.. siapa ek kartunis dia? Dah lah sekarang ni sangat susah nak jumpa karikatur muslimah lagi islamik ni.. 

Jom layan gambar je naa.. Cheq nak buat koleksi dan simpanan dalam blog sendiri..



Psssttt..suka gambar ni..gadis ni pakai hanbok! nice




Izinkan aku menjadi bidadari di istanamu..('o,')


Menanti kehadiran adam yang dijanjikan Allah buat si hawa~

Can we dance?? Hehehe..
Baju nie nice.. nak buat baju raya bleh? hehe


Dan... banyak lagi..sukanya...=).. ('o,')

 Selamat berpuasa.. Selamat berbuka.. dan selamat berterawih..

Tang ting tong..
Adios~

5 comments:

aimie amalina said...

weeee
comeynye
siap ade sakura ha
pkai kimono segala
kikiki


p/s: akak! virus apakah yg kamu bawa kepada saya ni...hahahaha =p

Ecah Ecot said...

comei2

shahjiehan said...

comel dan ayu....! geram je tgk katun2 nih

Finaz Jaafar said...

sangat cute!!!!!!!!!!!1

Aimifiqa said...

suke gile. cantik sgt kan~