CINTA dan KAWAN

Monday, August 8, 2011

Tau tau.. Ramai yang pernah dengar cerita pasal ni..Tapi nak cerita juga..ahaks..

Satu hari...

CINTA dan KAWAN berjalan-jalan dalam kampung..
Tiba-tiba CINTA terjatuh dalam telaga..
Kenapa?
Kerana...
CINTA ITU BUTA...

Lalu KAWAN pun ikut terjun dalam telaga..
Kenapa?
Kerana..
KAWAN akan buat apa saja demi CINTA!!..


Di dalam telaga CINTA hilang..
Kenapa??
Kerana..
CINTA itu halus,
mudah hilang kalau tak dijaga,
Sukar dicari apatah lagi dalam telaga yang gelap..

Sedangkan..
KAWAN masih lagi tercari-cari dimana CINTA..
dan terus menunggu..
Kenapa?
Kerana...
KAWAN ITU SEJATI..
dan akan kekal sebagai KAWAN yang SETIA..

9 comments:

aimie amalina said...

soo
nak kawan ke cinta?
kikikiki

Bidadari Syurga said...

pandainya buat entry tentang kawan dan cinta... akak suka.... heeeeeeeeeeeeeeeeee.... kawan mimi ya?

cik pulau said...

takpe2..
cerita lah..
dah lama tak dengar pasal ni.. heheh~

H.J said...

nak jadi cinta la kalo macam tu..blh main hilang2,,haha

sizuka[Izzati] said...

nice nice :)

Cik Sara said...

@aimie amalina

Teeeetttttt...
Hehehe....

Cik Sara said...

@Bidadari Syurga

Hehehe...dari seseorang kepada seseorang ni.. A'a.. kawan mimito tu.. Thanks kak!

Cik Sara said...

@H.J

Hahaha..sila2x..

Pou Leen said...

sweet! =)