Itu Ben Ashaari!

Monday, August 15, 2011



Itulah dia orangnya.. Tak lah kenal rapat pun. Tapi pernahlah bertemu muka di Sedenak dulu. Selebihnya, kenal di dunia blogger. Ala, rasanya satu Malaysia ni dah kenal dengan Enche Ben. Lepas gathering VLOG dengan Ben Ashaari dan Mat Gebu dekat Sedenak dulu, saya dah kurang aktif berblogging(aha..sebelum tu pun taklah aktif sangat!)

Masa tu final sem..So, aktiviti berblogging tu tak delah serancak sekarang ni.. Ye tak? Hehehe.. Lepas tu, semalam, sajalah join teka dan menang Ben Ashaari.. Bosan time tu. Join ajelah. Tak sangka plak bleh keluar entrie ni dengan pantas dan tepat pula tu. Hahaha...Kelakar. Tapi gembira pada masa yang sama.

Sampai dua kali gaklah tinggal komen sebab salah baca arahan..eheh..Tup2x..tengok bilangan dekat follower bertambah. Malas memula nak tengok.. Sebab dok layan Prince Hours time tu.. Tak lama lepas tu, buka blog tengok, Eh dia dah follow!! Ahaks..

Dan rupa-rupanya dah menang dan dapat promosi blog di blog beliau selama 2 jam. Tengok sini. Ben Ashaari memang sangat membantu kenaikan traffiklah.. Mencanak-canak orang datang blog. Follower pun bertambah2x tanpa sempat saya menjeling..ahaks.. Thanks Enche Ben.. Sudi singgah dan follow blog saya ni.. Terima kasih juga pada rakan-rakan blogger yang lain...

Nak menjejak kembali jejak2x yang ditinggalkan..Wee...

Lepas ni bleh lah join lagi teka2x macam ni..sonok plak..hahaha..('o,')

@>----^------ 

Flowers for everyone. Thanks sebab sudi singgah dan baca..