Itulah Kawan ('o,')

Tuesday, August 16, 2011


Fuhh..nantok sudah.. Mahu tido.. Tapi nak update last untuk hari ni.. Sat tadi sempat update salam perantauan dekat blog lagi satu.. Eheh..nak tahu. Ace g klik situ.. Haaa..dah alang-alang tercakap pasal blog lagi satu tu, mehler saya ambil kesempatan untuk..Eh, bukan..salah ayat pula.. Dengan ini saya mengambil peluang yang ada untuk membuat sedikit penerangan.. Ye ke? ('o,')..

Untuk pengetahuan kamu-kamu semua, Medictronic Traveloque itu saya buat untuk dedikasikan kepada kawan-kawan sekuliah saya.. Untuk mengingat memori sepanjang 4 tahun pengajian bersama-sama. Persamaan kami semua adalah TRAVEL. Meskipun poket cam kering je, tapi tetap nak jalan-jalan juga.. By the way, thanks pada semua rakan-rakan blogger yang sudi singgah dan follow blog tersebut. Maaflah kalau ada yang tak sempat difollow semula..=)

Medictronic Traveloque ni ada beberapa orang penulis yang terdiri daripada rakan-rakan sekursus saya.. Saja meramaikan jemaah penulis.. Bosanlah nak tulis sensorang. Dan C.E.R.I.T.E.R.A Sara ini adalah personal dan blog utama saya. Kesayangan hamba ni..=)

Ok..cukup takat itu..Jom tengok gambar ni..



Pernah buat tak? Arahan dia:- Dekat facebook korang, cuba eja nama sendiri dengan cara @_. Pada _ masukkan huruf dan ambil nama yang pertama sekali muncul. Dan tengoklah siapakah mereka..

Saya buat pendek je. S.A.R.A. dan hasilnya..tengoklah sendiri... Weee..saya suka.. Semua tu kawan terbaik yang saya ada sepanjang 4 tahun di Universiti.. Saya sayang mereka semuanya..Anda dah cuba? Tapi..saya tak tahulah first name yang muncul tu best on apa kan?.. But i just like it!.. Happy sebab nama kita menggabungkan kawan-kawan sekeliling kita..

Bergabung! Meletup!..wahaha.. Itulah kawan..('o,')