kosong+journey = holiday~

Friday, August 19, 2011





It's empty.. 

Rasa macam dah lama je tak mengarut di blog sendiri.. Ahaha... Salam 19 Ramadhan.. Wahhh..cepat kan masa berlalu? And i'm going back home..Again(?).. ya!

Dari semalam dok mengemas saki baki barang yang masih di sini.. Tapi..bukan mengemas untuk bawa balik ke rumah..sebaliknya...

I'll be back..

Hahaha...cumanya tak pasti bila dan di mana.. =) Soalan yang malas hendak difikirkan jawapannya.. Lelahlah.. ngee.. Selamat Bercuti~ Hohoho..balik kampung..Hati girang...('o,')

Tiket bas pukul 9.30pm. Confirm. Sampai Shahab Perdana around 8.00++ am.. Standard. Bersahur dalam bas. Biasa dah. Mujur boleh berbuka kat bilik.. Hehehe...

Ramadhan tahun lalu, saya berbuka dan bersahur dalam bas! Kenapa? Sebab ambil tiket pukul 6.30pm dari JB. Daebak! Sampai aloq staq around 7am keesokan harinya.. Marvellous beb.. Siap berbuka dengan nasi lemak kukus + ayam percik + sate yang dibeli di bazaar sebelum itu. Berbuka dalam bas ok.. Wahahaha... Sabor ajelah den..

Oklah semua.. Selamat bercuti.. I'm gonna have a long journey tonight. Doakan supaya saya selamat sampai ke kampung Halaman.. Amin ya Rabb..





5 comments:

aishareoils said...

wahh..awl balik??

aamalinaazman said...

weee
kenangan kan tuu
hahha..pas tu sume owg tgk..sape mkn satay..hahaha..ayoo..
have safe jerney akak!

AjeyyKhalid said...

salam ziarah :)
jemput laa datang jenguk entry terbaru saya yer .. :D

http://ajeyyrawk.blogspot.com/2011/08/hasil-edite-gambar-dengan-picnikcom.html

alia zainol said...

selamat bertolak selamat sampai :)

Anonymous said...

search engine ranking tips seo factors backlinks backlink submitter