Tamama Task

Sunday, August 14, 2011




Sambungan 5 Alien Task. Tadi dah jawab Keroro Task. Sekarang nak jawab Tamama Task plak.. Aigoo.. Ciri-ciri pasangan pilihan anda? gulp!

Tamamamamaaaaaaa!!!! Susah sih mahu jawab. Apa ciri-cirinya? Gantang? hahaha.. Tak2x.. Cukuplah indah di pandangan mata saya.. Kalau terlebih gantang, tak senang duduk pula wanita-wanita di luar sana.. Ahahaha..

Ok2x..Ini betul2x..Saya bukanlah cari yang sempurna segala hal. Tak2x.. sebab tiada yang sempurna dalam dunia ni. Yang penting agamanya. Ada pegangan Islam yang sempurna. Kalau tak, sesat di dunia dan akhirat saya nanti. Tak embohlah. Senang cerita, tak ada ciri-ciri yang spesifik sangat. Apa yang penting, pasangan itu haruslah menerima saya apa adanya. Sebab saya tak kaya. Tak juga cukup matang..Hahaha..

Jadi, cukuplah pasangan itu menerima seadanya dan saling melengkapi antara satu sama lain. Itu lebih penting kan? Nak tulis 10 ciri-ciri pun macam tak guna juga. Sebab dah tertulis di Laut Mahfuz siapa Adam yang tercipta untuk saya. Makanya, berdoa dan bertawakkal mohon yang terbaik pada ALLAH..

Walla.. Ok..i memang fail kalau cerita pasal ciri-ciri pasangan ni.. Ngee..

Adios~



1 comments:

Hanis MY said...

Semoga bertemu jodoh terbaik insyaAllah