Yok bangun sahur..

Monday, August 1, 2011

Niat :

نَوَيْتُ صَوْمَ غَدٍ عَنْ أَدَاءِ فَرْضِ رَمَضَانَ هَذِهِ السَّنَةِ لِلَّهِ تَعَالَى
Niatnya: Sahaja aku puasa esok hari pada bulan Ramadhan tahun ini kerana Allah Taala

Dah baca niat puasa malam semalam? Kalau belum, cepat2x baca.. Hehehe..
Entrie pertama di bulan Ogos.. Juga yang pertama di Bulan Ramadhan.. *wink2x..

Bangun2x..yok bersahur.. ('o,')
Berpeluang juga saya untuk bangun sahur kali ini. Walaupun bukan nasi yang dijamah perut dek kemalasan semalam untuk menyediakan nasi (maklumlah..orang bujang..dok plak sendiri jauh dari famili..).Hehehe.. Dah lama tak bangun bersahur tetiba nak mencari nasi, perut cam menolak lagi..(alasan(?))..hehehe..

Anyway, thanks Mak!
Hehehe...dari tahun 2004 mula puasa dekat asrama, tahun 2011 menyaksikan saya bangun sahur sebab mak yang kejutkan.. hehehe.. Sebelum ni, dengan bangganya saya yang call rumah ceria2x cakap dah sahur. Tak pun kalau mak tepon, semangat je jawab dah sahur atau pun tengah sahur..

Hehhe..dan hari ni julung kalinya mak tepon cam mamai je jawab..(T____T)
Ok2x..itu sahaja cerita pagi2x ini.. Imsak kat sini pukul 5.36am.. Nak g mengeteh  makan dulu..hahaha


Adios~

2 comments:

aimie amalina said...

weeeee=)
yay!
mak kejot!
heeee
akak
sayuuu :(
teringat kamu..
teringat simpang 3 ;(

~RizaL~ said...

selamat berpuasa.. =)

meh baca entry agak kelakar kot.. hehe
http://hanyaaku91.blogspot.com/2011/08/kenangan-ponteng-puasa-dan-bulan.html