Jom Berpesta....

Thursday, September 22, 2011

"Malam pesta muda mudi...."

Jom2x..kita berpesta~.. Padang kawad yang sememangnya dah penuh dengan khemah sejak sebelum raya hari tu dah pun semakin dipenuhi manusia-manusia. Yang kecik.Yang besar. Yang tua. Yang muda.. Semuanya ada.. Nak cari apa? Baju? Tudung yang macam-macam tudung tu.. Skirt labuh. T-shirt. apa sahaja yang kamu cari....semuanya ada...

Wahhhh...Promote pesta konvo plak.. Heee...

Sekarang dah Pesta Konvokesyen ke-47. Setahun 2 kali. Dan untuk sekian kalinya, maskot lebah ditampilkan. Lebah... Lebah..dan kenapa lebah??? Entah..


Banyakkan aktiviti? Tapi cam tak ambil port sangat.. Sebab apa?? Sebab lebih fokus pada majlis konvokesyen hari sabtu ni.. Yaw..tak sabar-sabarnya...

Jom usha apa entrie blogger-blogger ni..


p/s : Oooopppsssssss...Edisi kali ni dipanggil Festival Konvokesyen..Ayuh kita berfestival..

3 comments:

KaK LimAh Si SupiR said...

seronok ny dh konvo..kaklimah kne tgu lg sthn T_T

Ecah Ecot said...

hari sabtu ni saye sampai...nk shopping kt pesta konvo..hehe

maszull said...

salam sara...berpesta yer...bestnya dpt gi pesta konvo....mama dok dekat pun x selalu pi bila ada masa jer...:)