[KK] a.k.a Kisah Konvo : Episod 1

Wednesday, September 28, 2011

KK bukan Kota Kinabalu mahupun Kuala Kangsar Apatah lagi Kota Kemuning. Nehi. Nop. Nooo.. Tetapi KK stands for Kisah Konvo. Corat coret sekitar Majlis Konvokesyen ke-47 yang lalu.. 

Alhamdulillah.. Usaha yang dibaja selama 4 tahun yang lalu akhirnya membuahkan hasil dan berjaya dituai dengan jayanya.. Yeay! Pembuka kepada Majlis Konvokesyen ini adalah Malam Penganugerahan Dekan..

Subhanallah. Thank you Allah!!

Tidak sia-sia usaha saya selama 3 semester terakhir untuk menaikkan kembali CGPA akhirnya membolehkan saya meletakkan diri di kelompok senarai Dekan. Subhanallah.. Maha suci ALLAH.. Jatuh tak bererti kita tak mampu bangun. Selagi ada usaha, tiada yang mustahil dalam hidup. Meskipun tidak berjaya mendapat First Class, but i'm proud with myself. Teettt..Masuk bakul angkat sendiri.. Hik hik hik..


Dan medal itu untuk mak dan abah yang selama ini tak jemu-jemu memberi sokongan dalam segala aspek. Terima kasih mak! Terima kasih abah!

Sebenarnya tak expect pun akan dapat bunga tu.. Sebab dah pernah minta masa Konvo Matrik dekat PICC dulu.. Tapi tak dilayan.. Huhuhu.. Tak sangka kali ni dapat sampai dua sekali.. Suka2x..Thank you..Thank you..Thank you..


Kalau nak tahu...Family saya sampai JB hari Jumaat pagi, 23hb September. Malamnya, mak dengan abah attend Malam Penganugerahan Dekan tu. Esoknya, pergi majlis Konvokesyen yang dibuat sebelah petangnya..

Dan inilah keluarga saya.. Thanks for coming to JB..Yaw~




"Life may not be simple as we see. And to success, it's begin with a single step. Allow yourself to make mistake for you to learn more about it. Once you fail, doesn't mean you keep failing, but take it as a motivation and step again. Nothing is impossible. You have to believe in yourself when no one else does. That's what make you a winner.."



Jika kau fikirkan kau boleh...Kau pasti boleh melakukan... Jika kau fikirkan kemenangan...kau hampiri kejayaan... Engkaulah apa kau fikirkan. Terkandung dalam pemikiran.... nyanyilah sendiri ye..nite~


13 comments:

aimie amalina said...

tgh nyanyiii
lalalllala
akak sy mang hebaaatt! =]

Eera Shera said...

wah dah konvo.congrate.sy ade 2 sem lg..

shafiqabdshukor said...

wah..
tahniah2..

shafiqabdshukor said...

wah..
tahniah2..

ciK LyndaWawa said...

tahniah2....uplod gambar lagi..=]

nur anis said...

congrats!!! ^_^

Ecah Ecot said...

tahniah....ecah xleh nk upload pic lg..hoho

KaK LimAh Si SupiR said...

wahhh..tahniah ^_^

Hanis MY said...

tahniah! hebatnyaaa dpt anugerah dekan... gojes gambar convo... letak la lagi...

smbg master kat mana? sendai? :)

eyryn said...

wah ! tahnah laa. . hehe. .
ryn pown nak jadik mcam nie jugakk :)

Cik Sara said...

@aimie amalina

Lalala..kamu juga..=D

Cik Sara said...

@Eera Shera

Thanks Shera~
Teruskan berusaha ya!..=D

Cik Sara said...

@shafiqabdshukor

Thanks Shafiq