Makan..makan..dan makan..

Wednesday, September 21, 2011

Makan..makan..makan...

Sedap kan kalau dapat makan? Siapa yang tak suka makan?? Angkat kaki tangan anda!!.. Dan paling best kalau dapat nasi.. Hahaha...Inilah lidah orang melayu namanya.. Kalau dapat nasi putih tambah pula lauk pauk yang sedap..Fuhhh..mengancam!.. Tak payah lauk sedap2xlah..dapat nasi, ikan masin dengan kicap pun dah rasa cukup berselera.. Apa orang kata?? Sampai mak mentua lalu pun tak perasan?? Ok! yang itu saya tak tahu.. tapi setakat ni, mak sendiri lalu saya sedar lagi lah..=D


Perempuan banyak makan. Pelik ke? Tak boleh ek? Kelihatan sangat luar alam ek? Alahai! Susah arr cenggini.. Sebab saya suka makan. Lagi banyak lagi suka.. Tidaklah sampai tak ingat nak berhenti langsung kan?? Langgar sunah Rasulullah plak.. Tapi tak de lah makan seciput je.. Tak kenyang.. Metabolisme badan tak bleh nak berfungsi sebab tak dapat makanan!

Eh, apa ke bendanya pagi-pagi aku dah merepek pasal makanan ni?????????? Ngee..

Moral of story :
Lapor r.. Tak ada geng plak nak g ajak makan time-time cenggini.. Kena tunggu pukul 12tgh hari sat g lah..makan free..hehehe...

p/s : Kepada bakal suami saya yang entah di pelosok dunia mana saya pun tak tahu... Kalau agak-agak masa you bawa i keluar makan nanti i makan sket sangat, maknanya itu bukan diri i lah..Itu tengah cover line namanya.. Shy-shy cat.. Makanya, tolong ingatkan i to be my self! Sekian.

3 comments:

aamalinaazman said...

kikikikiki
ye..saya paham
(bakal suami jwb)

KaK LimAh Si SupiR said...

ehehe..kaklimah jgk suke makan..hobi actually..ahhaa..n mkn juge blh hlg kan stress kaklimah juge pengubat duka..wakakaa :))

Anyyss Shuhaimi said...

suka makan tapi tak boleh makan banyak2!hehe. :)