Saengil Chukhahamnida ('o,')

Thursday, September 15, 2011

Saengil Chukhahamnida..
Saengil Shukhahamnida..
Saranghaeyun Hidayah-sshi..
Saengil Chukhahamnida..

Sanah Helwah! Happy Burfday!.. Selamat Ulangtahun Kelahiran yang ke-2_ buat Hidayah Naqiah a.k.a Q. Kenapa Q? Tanya empunya badan sendiri. Ulangtahun keberapa? Haruslah sebaya kan?? Muda seminggu je.. Hik..hik..


Burfday Q memang antara yang paling saya ingat.. sebabnya, kalau tengok dalam kalendar, tarikh burfday dia bawah tarikh burfday saya. Dalam erti kata lain, bezanya seminggu je.. Haruslah ingat.. Tak lupa lah..

Seperti tahun-tahun sebelumnya....

Happy Burfday Q. Dah bertambah usia secara rasminya..hehehe... All the best for your future.. And be happy always.. Ehem2x..kalau ada pape perkembangan yang positif, jangan lupa khabar-khabarkan ye? I nak juga rasa nasi minyak orang terengganu tu macam mana..ngee...~

1 comments:

aimie amalina said...

heeeeeeee
mahu buat juge entri q sat lagiiiii
hehehe
epu besday cygggg!