Sebab Jubah je Pun..

Saturday, September 17, 2011

Fullamak.. Ponat2x..Ponat berdiri deh.. Sekian laginya, saya bangun awal hari ini.. Seawal 7.30 pagi dah gerak ke destinasi. Awal kan? Masuk lab hari-hari pun tak seawal ni.. Fuhhh...

Destinasi mana? Ke sini....

Ramai kan orang? Semuanya tengah dok beratoq tunggu Stor Jubah buka.. Kitorang yang sampai pukul 7.30pagi ni pun dah kena dok depan CIMB Bank. Punyalah panjang.. Dengar kata, orang first datang dalam pukul 6.30pagi.. Dasat kan?? Semuanya disebabkan Jubah je pun.. Tapi excited dia......Marvellous.. Memang lenguhlah kaki nak berdiri.. Kebas punggung dok tepi jalan tu.. Belum pun pukul 9, barisan dah sampai bangunan HEP!


Haaa..inilah wajah-wajah orang yang tak sabaq-sabaq nak ambil jubah.. Mesti adik kayu tertanya di manakah kakak kayu.. Ehemm..kakak kayu dengan ...... Dah tahu kan? Hahaha... Penat oooo beratur nak ambil jubah konvo..sampai berpeluh-peluh... Menjadikan bertambah-tambahlah excited nak pakai masa konvo nanti.. Bila konvo? Sabtu depan..heee..

Tunggu punya tunggu.. Hampir 3 jam jugalah.. Dekat pukul 11.00pagi baru berjaya mendapatkan set jubah. Dasat kan? Semuanya keranamu Jubah Konvo! =D.. Dan hasilnya seperti di bawah..


Haaa.. tu dia.. kiri kanan beg jubah.. Satu untuk diri sendiri.. Satu lagi, member punya.. Dia minta tolong ambilkan.. Jadilah satu orang sampai dua beg.. Dalam beg itu ada jubah, robe dengan lapel. Untuk FKE, Lapel kitorang warna kuning.. Save for the date..

Tengoklah..esok tak pun lusa ke.. Pergi bergaya dengan jubah.. Buat Pre-Konvo Photograph..=D...

Urmmm...nak pakai baju apa masa konvo nanti ek? Baju raya nak pakai Jumaat Malam untuk Majlis Makan Malam bersama Dekan.. Sabtu?? Urrmmm..jom shopping!!! Hehehe..

10 comments:

SoLy SoLicious said...

waah..bestnye..dah nk berkonvo..

Santri T.P.I.N.I said...

salam ziarah...terima kasih byk sbb sudi follow blog saya. nanti blog ni masuk dlm bloglist saya. insyaallah

Ecah Ecot said...

awak bwk ape ek mase amek jubah?resit bayara, surat jemputan, slip pengesahan pengesanan graduan n borang wakil ek???ecahpn suh mmbr amek kn..huk3

shafiqabdshukor said...

wah dh g amik..
saya pon x tau bile nak amik..
huhuhu

Cik Sara said...

@Ecah Ecot

Bawa surat jemputan + slip bayaran + Borang wakil (K3) je..

Freaky said...

uik konvo ? mesti syok kan ?

izyan yasmin said...

wah , bestnyaa nak konvo :)

aimie amalina said...

weeeeeeeeeeeeeee
besssnyeeee
aduhaaaai
terubat kerinduan aku kat kome ni weeeh
hehhee
x sabar nyeeee =]
cam tawu jek nak tye mane akak kayu
hahahaha
waaaa..rindu ahhh dgn komeee!

Anyyss Shuhaimi said...

selamat berkonvo kak! :)

ciK LyndaWawa said...

minggu ni utm konvo ker? tahniah2....=]

selamat mengumpul bear2 gebu..salam kenal..=]