Nyum nyum..Pisang Goreng..

Tuesday, October 11, 2011

Ohayou Minnasan!!!

Berpagi-pagian semuanya... Kat JB ni hujan.. Lebih spesifik, dekat UTM.. Haaa..Maka kita online dari bilik...heee...

Eh, pisang goreng atau goreng pisang?? Pape je lah.. Yang penting, dah dapat makan juga akhirnya...weeee...


Wallaweh...petang, tak lah petang sangat.. Dah nak dekat maghrib jugalah.. Tapi layankan je.. Janji dapat  pisang goreng... Dulu masa undergrad selalu g lepak makan pisang goreng dengan budak-budak ni.. Siapa? Wonder Girls.. Hahaha.. Mereka-merekalah..

Sekarang, g melepak dengan Siti je berdua.. Aih..how i wish the time can rolling back[?]

p/s : Macam dah renyai je tu.. Nak gerak g lab sudah...

4 comments:

Run Away said...

hujan2..mum goweng pisang...best nyer....kat sini pun hujan juga ni...;d

aimie amalina said...

hahahahaha
wonder gals?
wow
jom kpok!
hahahahah

sizuka[Izzati] said...

wuuuuuu sedapnyaaaaaa

NasZ said...

hehehe..sedapnya pisang goreng tu.

MOHD NASER.com