Oh Weekend!

Sunday, October 9, 2011

Saya takut weekend..
Ini fakta bukan auta..

Kalau dulu..saya paling tak sabar nak tunggu weekend.. Sampaikan boleh sepakat dengan member-member kelas supaya seminggu ada 3 hari je kelas.. Jadi, dapatlah weekend 4 hari.. Itu sangat menarik bukan?? Tapi sekarang..

Saya harap tiap-tiap hari adalah weekdays.. 
Kerana Weekend saya sekarang sangat memBOSANkan!!!


Owh!! Terderanya perasaan setiap kali weekend datang bertandang..
Nak balik rumah? Nanti dah tak jadi weekend.. Terus saya jadikan HoliWeek (Holiday Week)..=P

Grrr..kemana hilangnya nikmat weekend yang sering dinikmati sebelum ini?? Tolong2x!!..

Weekend War


3 comments:

Ezad Skytech said...

laa..kenapa pulak ni..? hee~

aimie amalina said...

haiyoooo
gawat2
kuat keje sgt niii
berehat la akak air =]

NasZ said...

sama la kita. tambahan duk kampung yang takde apa2 pun nak buat. terperap kat umah je la. nak kuar town jauh. duit pun dah kering. hehe.

MOHD NASER.com