Membelah awan biru~

Thursday, December 8, 2011

Daebak!

Website AirAsia mengalami kesesakan lalu lintas.. Ooopppss.. silap.. Dek kerana kemunculan Captain Amazing mulai tengah malam ini sehingga 11hb Disember ini, usaha saya untuk menakluki laman sesawang air asia untuk malam ini kelihatannya seperti tidak berjaya..

(-__-)"
Tambang serendah 10sen ke destinasi pilihan Air Asia.. Wee haa.. saya pun nak cuba nasib.. Dah alang-alang dok KL ni.. Nak juga usha tiket kapal terbang balik umah. Kalau tak dapat yang KL-Alor Setar, KL- Penang pun ok juga. Tak pun cari KL-Langkawi. Dari Langkawi boleh ambil feri sampai Kuala Kedah.. Hahaha..Daebak!.. Mampukah saya membelah awan biru lagi??


Owh Captain Amazing! DO help me.. Bukan nak pergi bercuti mana pun.. Nak cari tiket cuti awal ramadhan dengan cuti raya tahun depan je.. Wee..
Go go Internet!

Gateway Timeout!

Ok.. Gonna sleep first.. Ramai sangat berjaga dan book tiket malam ni.. Macam tak berhasil je nak menembusi pasaran.. Hahaha...
Teringin nak cuba dapatkan tiket kapal terbang murah ni..huhuhu..

Yo! Lupa plak.. Pagi nanti, saya balik Kedah... Weeehaaa...Holiday~.. Naik bas je.. Lupa nak cari tiket kapal terbang.. Huahuahua..

Psstt:: Hari ni 8hb Dec. Setahun yang lalu pada tarikh ini, saya dan kawan-kawan berjaga sampai ke subuh sebab pukul 5.45am bas nak gerak dari UTM ke LCCT sebab flight ke Seoul, Korea pada pukul 1.45pm..
Owh~ How's time flies to fast.. But the memory still there.. 
Dan sekarang, memory itu masih ada dan terus segar..
Tidur, mimpikan musim sejuk di Korea~Walla..
(^_____^)

Nunytte everyone... Yang berjaga untuk mem"book" tiket, selamat berjaya!


Note : Pernah baca dalam blog, ada seorang insan ni dia beli 20 tiket penerbangan untuk destinasi dalam Malaysia yang jumlah keseluruhannya tak sampai pun RM200. Dia beli masa promosi 10sen mcm nilah. Memanglah 10sen kan? Tambah itu ini, baru RM9.00++ untuk penerbangan sehala.. Tak ke murah tu??