Tak de yang jarang lagi ke??

Wednesday, December 28, 2011

Burppp... alhamdulillah. kenyang sudah.. Mujur tak tersedak tadi.. Bukan sebab kes orang menyebut nama ke apa.. Tapi kes "mata terkejut!".. Sebelum ni pernah juga tertengok.. Tapi sebab atas tak bertutup, so bila bawah pun macam nak tak nak tutup, tak terkata apalah kan?

Tapi tadi... aih..memang terlepas cakap terus "Nipisnya.."..
By the way, tak salah weh nak buat baju dari kain-kain yang nipis ni.. sebab design kain dia awesome kan? Mana nak dapat design cenggitu kalau beli kain chiffon ke menatang apa ntah lg tu kan? Tapi..agak-agaklah.. Bawa-bawalah gi beli inner ke.. tak pun spagetti tank[?],top [?].. apa-apa ajelah.. 

Bohonglah kalau saya kata saya tak ada kain baju cenggitu.. sebab cantik, saya pun beli.. Agak-agak tak berduit nak beli kain inner senada macam kain baju tu, carilah inisiatif lain. Jangan sampai pakai baju tapi macam tak pakai.. Lagi sedih, bila awak tu bertudung!.. (T____T).. Nak mudah, beli kain dalam dengan t-shirt inner tu. Warna hitam kan boleh match dengan semua warna baju? Sekurang-kurangnya, masih ada yang menutup walaupun kain nipis melayang.. Yelah, nak larang secara drastik takut terkesima plak kan? SO, buat step by step..
Urmmmm..ada yang kata, kalau pakai t-shirt inner nampak bentuk badan sebab kain baju luar dah nipiskan? Aisey kakak! guna akai bleh tak? Sekarang ni t-shirt inner ada macam-macam saiz.. Agak-agaklah kalau badan tu saiz L tapi nak pakai yang S, memanglah terbentuk badan ko tu!.. eh, salah masuk gear plak..

Itulah... tadi g lunch sekali lalulah seorang ni.. tak saya nafikan, cantik corak kain dia.. tapi tetiba! Err..awak..kenapa atas tak pakai inner? Nampak....... err..faham-fahamlah ye.. Terkedu seketika.. Al-maklumlah, lelaki ada di kiri kanan ikut memerhati.. urmm..urmm...
saya tahu, saya tidak sempurna.. Maaf juga sebab tak mampu nak tegur depan-depan.. terkesima sebenarnya.. sebab sebelum ni yang saya tengok orang berpakaian begitu tapi tak pakai tudung.. Sebab awak bertudunglah saya terkesima.. (-_____-)"

Semoga kita terhindar dari mengundang maksiat mata..=D



2 comments:

aamalinaazman said...

huhuhuhu
sape gerangan nii
meh setorii
kekekee

sarah mohamad said...

Itulahh, tak salah nak pakai yang jarang. Tapi pakai lah inner dalam tu.