LololololliPOP

Wednesday, February 15, 2012




Candy candy in the house...
Sooooo many candies... with soooo many flavours.... Also sooooo many sizeeee...

Oh! Awesome! I falling in love with this shop!..
Ahaks.. Bianata~
Dah captured baru realised there is a note said that NO PHOTOGRAPH because our CANDIES are too SHY...

Lalalala...

note: Angin kuat... macam nak hujan je ni..~




8 comments:

nur anis said...

kita yang dah besar-besar macam ni tengok pun rasa menggila, apa tah lagi bebudak kecik kan..:)

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

pandai thyeols deco kedai gini....
tetiba tgk pic ni teringin nak mkn lolipop plak

Munnafendy said...

ahai macam tau2 je tengah survey lolipop ni, nk bg budak2 masa wedd nnti =)

Kaca Lensa said...

huhu.. cantik seperti harganya.. tak pernah makan.. sob2.. =(

Liza @ Adzriel AB said...

mak aihh... so colourful & sweet..he..he..

maszull said...

assalamualaikum sara...wah bestnya ! kedai ni kat KLCC kan sara mmg x boleh amik gambo tapi mama pi aritu curi2 amik gambo kedai die...:)

Anyyss Shuhaimi said...

akak, jangan makan lolipop manyak2.
nanti sakit gigi.

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

besarnya lolipop :D