Seronok bila diajar..

Friday, April 20, 2012

Hajimemashite...

Assalamualaikum...

Seronok rasanya bila ada yang sudi mengajar walaupun perkara itu kita dah tahu lewat pembacaan-pembacaan yang dibuat. Seronoknya bila diajar one to one. Lebih dekat dan lebih faham. Meskipun agak sukar untuk difahami pada permulaannya dek ascent yang digunakan tapi bila cuba memahami... "Hait! Wakarimashite!"..


Selama ni memang belajar pasal neuroscience sendiri-sendiri. Maklumlah orang kata research ni kena banyak workout sendiri. Tapi since my background knowledge only about anatomical brain, it's quite difficult to really-really understand it!.  But then, today is difference. Saya bertemu seseorang yang sudi menerangkan dan mengajar apa yang saya tidak tahu selama ini. Mengajar apa yang saya tahu tapi tidak saya fahami. Jadi, hari ini sedikit sebanyak saya diajar untuk memahami apa yang telah saya baca dan dalami sebelum ini. Arigato ne~..

Ok.. mood cantik hari ni... Nak cari model otak ni sebiji. Boleh study secara 3D.. idaklah focus pada gambar 2D semata-mata.. eheh... Research oh research.. berdampinglah selalu denganku agar tak hilang di ingatan.. Tak luput dek minda.. Kekallah kamu-kamu sekalian di dalam memori jangka panjangku..

Konnichiwa minnasan~..



3 comments:

rasp said...

syukur lah ada yg sudi 'memberi' ilmu itu....

Unknown said...

like...like...

suka sangat sara syer something bt kami

Hanis MY said...

ganbatte ne... ureshii...