HUSM : Last Day

Monday, May 7, 2012


Tak ada mood nak story.. Doakan urusan saya dipermudahkan selama di sini ye!. Err.. di sini maksudnya di Kuala Lumpur. 
Ye! Saya memulakan langkah dengan fizikal, mental dan spiritual yang tinggi, jadi saya harus pastikan ketiga-tiga elemen ini sentiasa terus tinggi tanpa jatuh dan turun. Kita apa yang kita fikirkan. Kalau saya kata mustahil, sudah pasti fikiran saya akan dikuasai dengan bisikan yang semuanya mustahil. Tapi, tidak! Semuanya bukan sesuatu yang mustahil. Saya yakin saya mampu melakukan semua ini. Saya yakin Allah sentiasa ada di sisi saya. Saya yakin doa dari mak dan abah serta keluarga di Kedah sentiasa ada bersama saya. Ye. Saya percaya pada diri saya. Ganbatte ne Sara-Chan!



Selamat Tinggal Kelantan. 
Sampai bertemu lagi..

Ganbatte ne Sara-Chan!
Believe in yourself! Nothing is impossible to be done. You can do it! Believe it you can do everything you want!..

Yeeehaaa!!!





1 comments:

Kaca Lensa said...

awat cik sara, sdey semacam jek.. cecite2.. big smileeee k.. ^_____^