Yeay! Jenjalan Naik KTM!

Sunday, August 12, 2012

Fuyyoo!!
KTM has changed a lot u know!
^^,  smile~
Hari tu.. for second time.. pergi KL Sentral. Tujuan? Nak pergi KEPONG.. Jumpa cik mimito.. Rindu! Plus nak ajak berbuka bersama..
U know, saya pengguna pengangkutan awam yang sangat tegar..
Kemana jua saya pergi, i appreciate those public transports. They make my life easier..
^^, smile~

Tapiiii... selalu pergi KL sentral, naik KTM tak pernah ingat nak bawa kamera Olympus tu sekali! Huhuhu.. Always forget!.
Suasana kat KL Sentral memang terbaik. Bersih. dan terbaik semuanya. Tempat menunggu yang selesa. Dengan kewujudan Ladies Coach, bertambah-tambah selesanya.. Kalau untuk laluan Rawang/ Tg. Malim, ada train baru tuuu.. Warnanya putih. High technology. Tempat duduk yang selesa. Pengudaraan yang tip top. Selesa untuk travel. Dan lajuuuuu...

Semoga KTM dapat menambahbaikkan lagi perkhidmatan train tu. Kalau boleh, semuanya pakai train putih tu pun comel juga! Eheh.. Kawaiiii...
 

Gambar yang kat atas tu, gambar KTM. Hasil dari kamera handphone yang cuma 2Megapixel ni je. huhuhu.. Kalau pakai lens high speed mesti cantik gambar dia kan? Tak pelah.. Esok malam journey dengan train, saya akan pastikan sentiasa memegang kamera untuk mengambil gambar banyak-banyak. From LRT Sri Rampai, till KL Sentral dan sehinggalah sampai ke bumi Alor Staq the next day.. Pheewwit.. tak sabaq!


Haa.. Yang ini pula.. biasa tengok tak? Shooting Nur Kasih ada buat dekat sini kan? Rupa-rupanya, inilah rupa KTM untuk stesen Kuala Lumpur! Muahahaha.. baru tahu? Teruk deh kamu ni Sara! But still,saya masih dalam proses mengenali bumi Kuala Lumpur yang biasalah, indah khabar dari rupa! =D.. Saya masih seorang anak rantau.. Meskipun hanya merantau di bumi Malaysia, tapi still kira anak rantau kan?? (^o,-)

Selamat berbuka teman-teman!..
 



1 comments:

shafiqabdshukor said...

jalan2 naik keretapi...
time sekolah tu selalu la..
hehehe