Berhati-hati dalam setiap langkahmu!

Wednesday, December 19, 2012

Masya ALLAH!!!
Pagi-pagi lagi dah dapat berita ni:

"Dalam kejadian jam 10.15 malam itu, mangsa seorang diri berjalan kaki menuju ke stesen transit aliran ringan (LRT) Sri Rampai sebelum seorang lelaki berumur lingkungan 20-an tidak dikenali menekup muka mangsa dari belakang sebelum menariknya ke dalam semak berhampiran."

Fuhhhh... LRT Sri Rampai! Laluan utama tu.. Ya ALLAH! Ya ALLAH! Semoga kami sentiasa dalam lindungan-MU. Amin..

Nak berita penuh, klik link bawah ni:
http://www.sinarharian.com.my/edisi/selangor-kl/dirogol-ketika-balik-kerja-1.113712
 

Kena selalu berhati-hati. Tak kiralah dekat mana pun. Dah terlalu ramai sangat manusia yang bertopengkan binatang. Sanggup buat apa sahaja demi memuaskan nafsu serakah..

Wahai gadis-gadis di luar sana.. Pelihara akhlak mu.. Pelihara adab berpakaian mu.. Semoga kita sentiasa dalam redha dan barakah Ilahi.. Semoga kita sentiasa dalam lindungan-NYA dalam setiap derap langkah kita..

Omo..omo... semakin hambo takut nak keluaq sensorang dekat situ.. Dua hari lepas ada kejadian rompakan dekat Pasaraya KK Mart Taman Sri Rampai tu kan? Fiuuu.. I always take that road kalau nak pi pekena mamak Ali Maju, tak pun Cendol Wahab. Doakan saya selamat dari semua musibah ini ye awak-awak..

p/s: Dah ler hujung minggu dok buat tak do kijo jenjalan dalam JJ Wangsa Maju sensorang..Huhuhu... Semua tu black area!!



2 comments:

*SiRibenMerah said...

huiiiii.. ngeri okeh! huhu...I park LRT gombak.. :p~

Unknown said...

bru je pegi situ bln lps. grr. mnakutkan .

so lps ni kena berhati2