Poskad Kayu : Unik + Berseni + Cantik!

Tuesday, April 30, 2013

Assalamualaikum....

Macam mana orang buat tajuk entrie bombastik ala-ala kebabom tu ek?
Susah sungguh nak fikirkan tajuk...
Baiklah gasak ajalah...
Janji sampai maksud..

Petang ni saya nak kongsikan beberapa gambar yang saya snap masa ke Pasar Seni hari Ahad yang lepas.
Eh, no!
Kalau nak tengok gambar-gambar tu,
Mehlah jemput datang ke sini:




Dan dekat sini,
saya nak kongsikan satu lagi yang macam Awesome lah pada pandangan saya..

Poskad Kayu!


Perghhhhh...
Serius!
Tertarik gila wa tengok habaq kat LU!
Eh!

Teruja saya tengok!
Hehehe...
Selalunya dah biasa tengok poskad versi kad yang biasa tu..
Inilah pertama kalinya saya jumpa poskad yang diperbuat daripada kayu.
Siap ada ukiran mercu tanda dan "gambar" yang melambangkan TRULY MALAYSIAN~



Sekeping poskad yang dibuat daripada kayu ini harganya hanyalah RM8.90
Murah kan?
Affordable lah!


Menarik kan?
Ada yang berminat??
EHeh..
Saya tak jual. Bolehlah pergi cari dekat Pasar Seni..

Selamat Malam you ollsss....





1 comments:

Ann Ishak said...

saya selalu sangat ke pasar seni tapi tak terjumpa pulak kad kayu tu...selalu pegi makan je dekat situ :)