Sudu + Garfu : Johnny's Steamboat

Thursday, June 27, 2013

Assalamualaikum...

Ogenki Desuka?
Semakin lama, penulisan blog dah semakin ke laut. 
Aigoooo...

Apa-apa pun, hari ni nak kongsikan al-kisah di Johnny's Steamboat..
Jujurnya..
Ini pertama kali!
Eheh.. Apa nak heran beb? 

Sebenarnya dah lama dah kisah ni..
Tapi tahun ni lagilah..
Few months ago..
Kononnya nak mencuba..
And at least, i've tried!
Saya pergi dekat Johnny's Steamboat, AEON AU 2 Setiawangsa.


Kalau nak rate, mungkin saya bagi 2 dari 5 bintang.
Kenapa?
Sebab kalau nak tukar dari sup ke tom yam, caj dekat RM10?
Oh MMMMM GGGGG!!!
Saya memang kureng sket dengan soup ni.. Hehehe...
Kalau bihun sup utagha tu, chek makan.. Nyumm..nyumm..


 Kat Johnny's ni, kita boleh pilih nak set apa. Ada set untuk dua orang makan, 4 orang dan 6 orang makan. Dalam setiap set tu, adalah serba sedikit bahan-bahan untuk steamboat. Tapi kalau rasa tak cukup boleh request tambah. Jadi dia akan kira harga ala carte untuk setiap plate yang kita tambah.


Disebabkan masing-masing macam kebulur sangat sebab tak ambil lunch, pakatlah decide on side dishes!
Nasi goreng belacan beb!
Kihkihkih...


 Eh, yang atas tu tomyamlah! Hehehe...
Makanan tambahan..


yang ini ke?
Entah!


Total untuk dua orang, sekitar RM90++..
Tambah goverment tax 6% dengan service charge 10%, RM100++ jugalah untuk dua orang makan..

Untuk bukan penggemar steamboat macam saya, mungkin ini kunjungan pertama dan terakhir saya ke Johnny's.
Lagi prefer Seoul Garden sebab boleh BBQ..
Ngeee....

Jadi, lain orang lain citarasanya..
Ok! Daaaaa....
 
 
 



0 comments: