One fine dayyyy

Friday, August 23, 2013


"Aku pergi ke Barat,aku melihat Islam tanpa Muslim. Aku pergi ke Timur,aku melihat Muslim tanpa Islam"

Assalamualaikum..
Salam Jumaat!!
Weee.. dah Jumaat!
Dan hampir ke penghujung Ogos!
Subhanallah..
pantasnya masa berlalu. Sungguh!

Sementara lunch hour, orang lelaki berjemaah solat jumaat dekat masjid, kita berblogwalking sekejap. Baca apa-apa yang patut. Cari tips dan info yang berguna ke. Sambil tu boleh google paper yang berkaitan dengan research pula kan?
Eheh..

Ada sesuatu yang sedang bermain di benak fikiran saya tika ini..
Urmmmm...
By the way,

Macam mana nak tahu lelaki tu bersungguh/serius dengan seseorang wanita tu ek?

Dan macam mana pula kita nak tahu yang bersungguh itu adalah jodoh yang ALLAH dah tuliskan untuk kita?



Kredict pics: http://www.deviantart.com/art/The-Break-Of-Autumn-11829840
Urmmmm...
Curiosity kills the cat!
And i don't have the answer..
Anyone care to give the answer to me?

p/s: Dah lama tak godek-godek blog, tukar header dan etc kan?
Sekarang tengah in love dengan photography walaupun guna kamera handphone je!
Ahahaha...
So, the header still nice right?
Maybe one fine day..
InsyaALLAH..
One fine dayyyy...



0 comments: