S.P.E.E.C.H.L.E.S.S

Tuesday, August 20, 2013

Totally speechless..

Tak tahu nak tersenyum lebaq sampai ke pipi..
atau menyeringai sampai ke subuh esok..
Atau nak bersedih dan berduka..
Segala macam rasa macam bercampur-campur...

Instead of 6 months, turning to be 12 months!
Maksudnya setahun!
Fuh..fuh...fuh..
Ini bukan mimpi kan?
Bukan fantasi yang bila mana pagi esoknya aku terjaga dan merasakan ianya hanya mainan tidur?

Subhanallah..
Syukur alhamdulillah..
Walaupun belum lagi pergi, tapi rasa macam sebelah kaki dah ada di sana..
Belum lagi selesai mengisi borang dan dokumen di sini,
tapi dah rasa macam tak sabar nak pergi..

6 to 12?
Again!
Speechless..
Ya Rabb, adakah ini perancangan yang ENGKAU tuliskan untuk aku?
Subhanallah...
Terasa impian yang terbina sejak zaman degree semakin membuahkan hasilnya..

Allahurabb..
Permudahkan segala urusan ku.. Baik di sini.. Mahupun di sana..
Tiada yang mengetahui setiap sesuatu itu melainkan engkau..
Andai ini yang terbaik yang ENGKAU aturkan dan rencanakan buatku, sungguh aku redha..
Sungguh aku bersyukur dengan rencanaMU..

Topi cendawan!
Sabaq! Akan ku kejar dan kugapai dirimu..
Akan aku pastikan engkau bukan hanya mimpi..
Tapi realiti yang pasti..

Starting for now,
masuk gear 4..
Pecutan tahun-tahun terakhir Sara!
Jangan sia-siakan..
Jangan alpa..
Push the momentum!
There are soooo many things you need to do..

Bismillahirahmanirahim...



2 comments:

Kaca Lensa said...

tahniah sara.. buat double PhD kerr..? klw tawen kt sane sponsor tiket yo.. hehehe (siti)

Cik Sara said...

@Kaca Lensa

Hehehe.. Phd tu tak double.. stay period yang double.. ngeee...