Karipap Salju~

Wednesday, December 11, 2013

 
Lalalala...
Nama baru untuk karipap pusing yang dibuat di Jepun ketika Yuki turun ke bumi. Muahahaha..

Percaya tak kalau saya kataaa...karipap pusing ni saya yang buat??

 

Percayalah..
Kerana hakikatnya, tak ada gerai jual karipap dekat sini.
Jadi, kalau dah teringin tu kenalah usaha buat sendiri (-_-)"

Paling tak percaya bila pertama kali kelim karipap dan menjadi!
Wah wah wahhh...
Ada bakat terendam rupanya kamu ye Sara!
Bangga kejap!

Yeeee... percayalah.. Inilah pertama kali saya kelim karipap..
Eh, chotto ne!
Nak tunjuk gambar first karipap pusing yang berjaya saya buat dalam sekali percubaan..

 

Orang kata, Practice make you perfect. Agaknya dah banyak sangat practice, itu yang gambor atas cantik je...
Aih, balik Malaysia nanti boleh buat part time kelim karipap lepas tu juallah. Muahahaha...

See you next time...
Bubbbyeee...

Eh!
Oh ya! Bagi yang nak mencuba seperti saya, bolehlah singgah dekat blog sini:

dan boleh juga refer dekat blog ABM ni..
Hujung minggu lepas merewang kelim karipap dekat rumah beliau.. hehehe..

Ok. bye!
 
 

 



1 comments: