Pandangan tanpa Suara

Saturday, July 24, 2010

Assalamualaikum...

Hai!! Bertemu lagi di ruangan ini.. Walaweh...tajuk macam nak bikin drama jer.. Tapi hakikatnya, tiada drama untuk diarahkan..sekadar luahan hati ini.. 

** Sumber google.

Ok.. Gambar tak de kaitan dengan apa yang nak distorykan.. Lagipun mata dia warna biru sedangkan mata orang yang memandang berwarna hitam.. hehehe...

Apakah sebenarnya maksud pandangan itu? Atau saya yang tersalah menilai. Tapi orang lain juga perasan tentang pandangan itu. Pandangan yang telah lama tidak saya lihat atau pandangan yang tak pernah saya lihat? Entah..

Tapi lewat pandangan itu seperti ada sesuatu ketidak-puasan hati yang cuba disampaikan. Ada rasa marah ke yang cuba diekspresikan lewat pandangan itu? Atau ada tingkah saya yang mengguris perasaan kamu sehinggakan kamu menghantar pandangan sebegitu rupa?

Dia seorang lelaki. Ya. Dia yang menghantar pandangan itu. Tidak pula saya tahu apa yang terlintas di benaknya saat memandang. Dia bukanlah seseorang yang istimewa di hati saya..tapi dia seorang kawan dan sahabat terbaik yang pernah saya miliki. Tak salah kan memiliki sahabat berlainan jantina? 

Pada Dia...kalau baca blog ni lah..and kalau dia realised akan hal itu... Andai ada perkara yang saya buat yang membuatkan kamu terasa hati. Marah. mahupun apa jua perasaan negatif. Sila berterus terang. Biarpun teguran itu sesuatu yang menyakitkan tetapi ia lebih baik daripada menyimpan amarah di hati...

Walaweh..apa kena malam ni?? AYat semacam je peliknya.. Hahaha..saya masih waras.. masih normal. Dan seperti yang dinyatakan di atas, dia bukan yang istimewa. Dan seperti yang disebut dalam entrie sebelumnya, i love my friendship. and i love all my friends..males or females...


** Sumber Google




0 comments: