It's Winter!!

Tuesday, June 14, 2011

Hahaha.. Tajuk cam best kan? Memandangkan Cik Sizuka kita kata kat New Zealand sekarang dah masuk winter, jomlah kita sesama ambil mood winter.. Ikut pengalaman tak seberapa saya ni, musim sejuk memang sangat sejuk meskipun tak de salji yang kelihatan turun dari langit..
Adalah sangat menyedihkan bila mana engkau menjejakkan kaki ke negara empat musim di musim sejuk tapi hanya salji bersaiz mikro meter yang kelihatan.. Tapi itu pun dah cukup untuk membuatkan engkau melompat keseronokan dalam bas..<---- Hahaha..ini pengalaman di Korea..
Bukan rezeki nak tengok salji turun dengan mata sendiri.. Malah berusaha memfokuskan anak mata bila mendengar tourist guide berkata: "It's snowing outside there. But not too heavy. You can see it on the car.." Ala-ala kamera digital, anak mata pun terus fokus dan zoom in nak bagi nampak juga snow tu.. Biasalah orang tak pernah jumpa snow.. Kalau hujan ais batu tu memang penahlah kan..
Ok. Kenapa tetiba saya cakap pasal Winter ni? Rindu nak g Korea lagi? Eheh..Wee...nak share koleksi terbaru.. Winter's Collections.. Koleksi Musim Sejuk. Chopp!! Jangan salah faham! Saya bukan jurujual pakaian mahupun busana tebal-tebal itu. Saya hanya seorang graduan yang sedang berusaha menanam anggur agar nampak hasilnya.. Err..sebelum saya mengarut....
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> LOADING >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>
>>>
>>
 
Macam mana? Ada peningkatan tak dari semalam? Semalam post pasal Autumn's Collections kan? Hari ni pasal Winter plak.. Sambil-sambil tu jom ikut saya usha barang-barang saya yang lain.. Err..maksud saya barang-barang yang saya guna untuk buat benda ni.. Jangan engkau fikir yang bukan-bukan pula ye.. Enjoy it!!
Inilah workspace saya~
Itu workspace saya..Err..ke Workstation? Yang pasti masih di bilik sendiri.. Tidaklah terlalu profesional pun.. Masih amatur.. Barang-barang ni saya beli time semester akhir dulu.. Tapi cam tak berapa nak fokus buat semua ni sebab tak cukup masa dengan projek akhirnya. Assignment dan etc.. So, tersimpan cenggitu je.. Ni dah bosan, saya keluarkan semula khazanah alam ni..=)

Sisa buangan yang akan dibuang kelak~

Felt yang telah dipotong untuk dijadikan bunga.. Akan datang : Spring's Collection..

Haaa..inilah felt saya yang tak seberapa..
Ok.. Itu sahaja untuk malam ini.. Berjumpa lagi malam esok dengan koleksi musim bunga pula.. Wahh..saya suka2x... Ehem..ada orang cakap bleh buat bisness.. Tapi saya tak pandailah nak berbisness.. Nak menjual ni tak reti.. Biasanya buat dan simpan.. Kalau tetiba rasa nak bagi orang, saya bagilah.. Depend pada mood dan kebaikan saya hari itu.. Hahaha..
Adios~

2 comments:

athirah said...

creative laa akk..cntik sgt2..

Cik Sara said...

@athirah
Thanks athirah..biasa2x je..baru belajar..=)