Kini Berwajah Baru..

Tuesday, June 22, 2010

Assalamualaikum..

Ohayou Gozaimasu...Yoroshiku Onegaishimasu...

Apa maksudnya ek? Semakin berkarat dah vocab jepun saya walaupun cuti baru 2 bulan. Maknanya, dah 2 bulan juga tak buka note japanese.. Aih, macam mana nak continue Japanese 2 next Sem??? Sara..Sara..


OK! entrie kali ni nak bercerita pasal blogspot yang dah nampak lain ni.. hehehe..
Actually, mula berblogging masa 2nd year kot. Tapi time tu tak reti sangat. Tengok orang buat blog, kita pun nak buat... Tapi tak tahu nak isi apa.. Bermulanya blog dekat wordpress.. Time tu tak kenal lagi blogspot. Guna blogspot dengan URL : http://anjesolehah.wordpress.com/..Anje tu panggilan adik-beradik dalam JKM sesi 2008. itu yang jadi nama URL..and Macam saya cakap tadi, tak reti sangat. Guna wifi UTM, mcm lambat sangat dia nak loading wordpress. 


Tanya sana-sini, barulah tahu kewujudan blogspot. Since then, mulalah dengan blogspot. Tapi, that time tak reti gak guna blogspot. itu pasallah nama URL ni panjang giler. Sebab konon, dulu nak letak nama blog yang ini.. Kesinambungan dari blog kat wordpress.


Inilah wajah blogspotnya.. inipun lepas bertukar layout beberapa kali. Tak tahu nak pilih theme yang mana.. Dari warna hijau yang sejuk mata memandang tu, saya bertukar ke theme purple ni.. Tambah gadjet tu sket, tambah gadjet ni sikit, jadilah rupa mcm kat atas ni..


Dan yang ini yang terbaru. Template designer by blogspot yang sangat mudah itu memudahkan lagi kerja saya menukar layout ini kepada sesuatu yang saya suka.. Rambang warna dibuatnya.. Last2 pilih warna pink.. Nak cari pink + light blue, tapi tak jumpa lagi..mungkin lain kali. 



Perasan tak apa yang berubah? Yes! header.. nama pun dah berubah. Konon nak ada nama blog sendiri sebab tengok kat blogspot, banyak juga yang guna "BICARA HATI" ni.. so, nak tukarlah kepada something new.. Harap2 tak sama dengan orang lain.. Tak suka..tak suka..  hehehe...

So, dapatlah 


Blogspot saya kini berwajah baru!! Yeay!!







10 comments:

fiqkbe said...

anje? uwek, muntah aku. haha..
congrats for your new look! yay!!

Rohani Hashim said...

hohoho chanteq chanteq...

AreDa said...

tahniah2 kerana telah menukar image...haha

FyZa said...

pink kaler..i like!! ;)

Cik Sara said...

Fiq - Haha..jeles kamu ya.. Nak berkenalan dengan ayong saya, ayang, angah n uchu tak? ('o,')

Cik Sara said...

suamihanyisterizuki - tq2..

Cik Sara said...

Areda - Thanks..tahniah juga kepada kamu dengan perubahan-perubahan di blog..

Cik Sara said...

Fyza - Suka pink juga.. Tapi kalau dapat combined ngan biru muda, lagi saya suka.. hehehe

nabilah_2908 said...

nice...soft jer...sdp mta memandang,, :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
TOY STORY 3

Cik Sara said...

Nabilah_2908 - Thanks.. Saya singgah blog awak juga..