Jom pi MAHA 2012..

Wednesday, November 21, 2012

MAHA 2012...
Pheeewwwiitttt....
Jumpa anda di sanaaa...
Di mana???
Di MAEPS... Kan?? Kan??

Jangan tanya banyak kerana saya tak ada jawapan. Yang mampu saya katakan, saya dah dapat jadual bertugas untuk MAHA 2012. Tapi, hakikat yang ingin saya tegaskan di sini... Saya bukan petugas rasmi MAHA 2012. Jadi, jangan tanya apa tentatifnya.. Apa pameran yang ada di sana.. Kerana, yang mampu saya katakan, ini kali pertama saya mendengar tentang MAHA!!!!... 

Dan untuk kali pertama ini, saya perlu menjaga booth di MAHA.. Maaf, cerita lebih-lebih saya tak tahu.. Kalau nak tahu, jom ramai-ramai datang ke MAHA 2012. Kita tengok sama-sama apa yang ada dekat sana. Kalau jumpa, jangan lupa say hai! hai!.. Eheh..

Counting Start!


Update! 23/11/2012 : Dimaklumkan. Tak perlu pergi jaga booth. Sebab booth pun kecik ja~
Nice~ Kita g jenjalan je lah..hehehe

3 comments:

Sharinginfoz said...

apa lagi pi terjah nanti

kiera'sakura said...

ofismate ajak pegi Maha tapi sebab dah bersuami takleh nk pegi klu tak blh jmpe kan

pemonolog said...

Mcm mane nk pegi dr komuter serdang?