GEGAR 1,000 BLOG OLEH BEN ASHAARI

Monday, February 7, 2011

Assalamualaikum..
Fuh, penat sungguh nak tunggu loading satu web. GPRS je. Tak lah laju mana pun. Sabar ajalah. Dah lama tak berblogwalking. Tak sempat. Penat nak tunggu loading satu-satu blog. Dan kadang-kadang tak penuh pun blog yang dipaparkan. Tapi, tadi tengok dekat blog i'm following, ramai rakan-rakan blogger yang dah join segmen En.Ben ni. Jadi, memandangkan masa masih ada, saya pun nak join jugalah..

GEGAR 1,000 BLOG OLEH BEN ASHAARI


SAYA SOKONG DUNIA BLOG dan SAYA SUKA KERANA SAYA MINAT MENULIS DAN MEMBACA BLOG! ANDA BAGAIMANA ??




6 comments:

Ejen 010 said...

salam..gegor dari blog BA.. =)

Cik Sara said...

Salam..Thanks..saya jenguk blog ejen..

fiqkbe said...

saya sokong dunia blog dan saya suka kerana saya minat menulis dan membaca blog (copy paste ayat hg =P)

jom join kontest 1st aku weyh:

http://meandkbe-mylifestarthere.blogspot.com/2011/02/contest-splashy-moment-by-fiqkbe.html

fRaMe+LenSeS said...

Nadh datang melawat,
Salam ziarah, salam kenai dari Nadh

Entry khas buat adik2 baru lepas SPM Jangan Pernah Berubah

Farah Shamsudin said...

Salam Gegaran! Saya adalah pembaca baru kamu.. Jemputla ke teratak saya..

bicara mak dara said...

Mak Dara dtg dr blog BA =)