CONTEST "Jom Raikan Cinta sempena ANNIVERSARY"

Monday, November 14, 2011

Sementara tengah free di pagi hari ni, saya ingat nak join contest anjuran Kak Eka ni. Kenal beliau gitu-gitu je dalam dunia blog ni.. Tapi, sangat suka mengenali beliau.. Hee.. tetiba promote tuan tanah seberang plak. Ok-ok.. WIthout wasting our time, let's proceed.... Cheeewah..

Syarat-syaratnya adalah seperti berikut:
1. Tempek banner seperti yang saya tempek kat bawah ni..



2. Follow untuk mudah tahu perkembangan seterusnya.. Hee..Dah lama dah follow akak kecik ni.. So, kira setel dahler..

3. Jawab soalan cepu emas akak kecik ni:
a. Kak Ika dan suami akan menyambut ulangtahun perkahwinan mereka yang keee.....2 kan kak?? Sebab tu dekat banner, besar-besar ye tulis angka 2. Tahniah! Anniversary yang ke-2 tahun.
b. Kak Ika nak g berbulan madu ke South Korea beb.. Huhu..jeles2x.. Nak g lagi.. Destinasi honeymoon saya akan datang?? Hahaha
c.Destinasi Bulan Madu yang wajib pergi?? Alahai..idaklah saya pasti.. Tapi since saya bujang lagi, akak kata bleh tulis destinasi bulan madu impian saya... Haaaa..
Tanpa menidak-nidakkan lagi, saya nak ke South Korea lagi.. But this time saya nak ke Jeju Island dan Nami Island. Nak melawat Teddy Museum dekat Jeju tu. But for sure, this time saya nak pergi masa musim bunga.. Sebab saya suka tengok blossom flowers...Awesome!! Yaw!.. Hee...Akak, rate harga tak konfirmlah.. Tambah plak korea cah macam fofular je sekarang..mesti rate tinggi balik.. Tapi, kalau nak yang destinasi bajet, Pulau Sibu pun terbaik juga...=D



4. Tag 2 orang...urmm..nak tag cik mimie-to lah.. ye suka berjalan kot ada destinasi menarik dalam kotak ingatan beliau..Heee.. Lagi seorang, jiran sebelah rumah.. Adik Anyyss.

4 comments:

eKa said...

tq sara, wenekam...terima kasih...org pertama join ni.igt kan nak kene bubar dah contest ni...tq skali lagi...gambar ats tu sgt cantik la...tergoda taw...harap mimie n anyss join la contest ni...tolong memeriahkan lagi.bkn apa...sharing is caring kan...so mana2 tmpt yg best suggest la kan :)

aamalinaazman said...

weeeehuuuuu!
cm meriah jek nak joinnn ni
insyaAllah akak air
adik kayu ikot
heeeeee

mama ct said...

Assalamualaikum, eh sejak bile tahu pasal blog akak ni, auw * blush* nanti akak follow sara pulak. Aah, baby dah besooo dah, dah pandai duduk sendiri. Nanti free dtg lah rumah akak. Im always available hehehe. Btw, nice blog. Nanti update pasal life bila dah kerja. And jgn lupe jemput bila nk kawin :-)

Anyyss Shuhaimi said...

insya-Allah kalau ada kesempatan..dah lama tak jenguk blog sebenarnya ni..
btw,nice place,nice view..